Premiärkväll för Arvingarnas krogshow ”Hits, härliga återblickar och party” på Kajskjul 8!

Ikväll blir det premiär för Arvingarnas krogshow ”Hits, Härliga återblickar och Party”. Arvingarna tar sin musikaliska succé till en ny nivå med deras första egna show som innehåller personliga berättelser och anekdoter från 29 års tjänst inom showbusiness i en exklusiv förpackning till alla hits. Trycket på biljetter har varit enormt! Från att först ha gått ut med 2 kvällar har det snabbt växt till 6 stycken i stort sett utsålda kvällar. Föreställningen spelas fram till den 10 november 2018 på Kajskjul 8 i Göteborg.

Bandmedlemmar:

Casper Janebrink – bas och sång

Kim Carlsson – gitarr och sång

Lars ”Lasseman” Larsson – keyboard, gitarr och sång

Tommy Carlsson – trummor och sång

Förstärkt med två blåsare.

Arvingarna bildades i Partille utanför Göteborg 1989. Redan 1992 fick de en grammis och året därpå slog de igenom med dunder och brak genom att vinna melodifestivalen med Eloise. De fick representera Sverige i Eurovision Song Contest där de kom på sjunde plats. Sedan dess har de släppt 17 album, haft ett 20-tal låtar på Svensktoppen, varit med i melodifestivalen ytterligare tre gånger och vunnit två grammisar. Inte undra på att de är en av våra mest folkkära artister.

Om Kajskjul 8:

Kajskjul 8 är en intim scen för storslagen underhållning. Genom åren har en rad av våra mest folkkära artister stått på scen, bland annat Petra Mede, Mia Skäringer, Tommy Körberg, Jerry Williams, After shave och Anders Eriksson samt Stefan Andersson. Såväl publiken som artisterna uppskattar den personliga atmosfären som präglar Kajskjul 8.

Biljetter via www.kajskjul8.se, telefon 031-10 75 50 eller mail: bokning@kajskjul8.se. Spelas exklusivt den 12 okt - 10 nov 2018 på Kajskjul 8 i Göteborg.

Läs mer via www.kajskjul8.se

KAJSKJUL 8

werecki promotion company

Promotion & kommunikationsbyrå inom:
Artist, Musik, Turneér, Konserter, Teater, Nöje och Krogshower.