Harmony. En helt ny möbelserie hos Westerbergs

Westerbergs Harmony är en helt ny möbelserie designad av Jacob Waller, Jordens Arkitekter. Här möter du en ny maximalistisk form som är både modern och med överraskande ”dusty pink” på insidan av lådorna. Badrumsmöbeln för tankarna bakåt i lika delar 50-tal, 60-tal som 2000-tal. Formspråket binds samman med de mjuka formerna. Praktiska och rymliga fack i lådorna på underskåpet och med härligt format tvättställ i högblank gjutmarmor.

Fakta:
Westerbergs Harmony finns i tre olika bredder, 600, 900 & 1200 med spegelskåp i vitt. Tvättställ i högblank gjutmarmor.

Pris: Harmony 600 15.995:-, Harmony 900 19.995;-, Harmony 1200 24.995:-.
I serien finns även halvskåp och högskåp från 4.995:-

Design: Jacob Waller, Jordens Arkitekter.

Jordens Arkitekter
Jordens Arkitekter är ett litet kontor med många spännande projekt, både inom inrednings- och byggnadsarkitektur. Så här säger Jordens Arkitekter om sin verksamhet, ”Viktiga grundstenar i vårt arbete är glädje, kreativitet, engagemang och förtroende vilket har resulterat i många långvariga kundrelationer. Hög kvalitet är givetvis också något som vi månar om i varje projekt. Vi lägger stor vikt vid detaljerna då de skapar en helhet som är viktig för känslan i de rum vi skapar”.

• Inredning

• harmony
  • jordens arkiteker
  • westerbergs
  • retro

Westerbergs är ett varumärke i Hafa Bathroom Group AB som är en av Nordens största badrumskoncerner. Huvudkontoret ligger i Halmstad, Sverige.
Vår massagebadkarsproduktion ligger i Skene Skog i Västergötland. Företaget är verksamt med dotterbolag i Norden och ägs av Ratos.

My Egnell-Färe

Presskontakt Produktionsledare Westerbergs Badrum Anvarar för företagets PR 070-2800062