Nyhet, Westerbergs spa luxury. Ett utespa för dig med höga krav.

Vi har byggt harmoni och välbefinnande i över trettio år. Nu flyttar vi ut under stjärnorna, månen och solen och lanserar tre nya spabad.

I Westerbergs luxury spa har vi inte sparat på något. Nordisk design med mjukt formspråk och rena linjer, helt i vitt. Ett fullutrustat spa med både luft- och vattenmassage, för många härliga bad. Massagen, vid samtliga fem sittplatser och vid loungen kan du själv variera. Våra massagejets är individuellt riktbara, individuellt avstängningsbara, så du själv kan fördela trycket. I standardutförande är skalet i pärlemovitt med panelen i grått. Fem sittplatser samt en loungedel där du kan ligga och njuta av massagen och samtidigt titta på stjärnorna.

Vi har valt att tillverka våra spa med ram och ytterpanel i wpc, ett komposit-material bestående av en blandning mellan lövträd och plast, i stället för rent trä. Wpc konstruktionen ger dig ett spa med exceptionell stabilitet och en ram som är helt underhållningsfri och har en mycket lång livslängd

Välkommen till trädgården, altanen eller bort till den vildvuxna gläntan Njut av värme och massage. Koppla av tillsammans, småprata, lös livets stora frågor eller slut ögonen och dröm dig bort. Läs mer på westerbergs.com