Whirlpool on Tour - kommande turnédatum

Vi har blivit vana vid att laga mat på induktionshällar men nu är det dags att lära oss att använda en induktionsugn. Den marknadsledande tillverkaren av köksmaskiner Whirlpool – lanserar nu induktionsugnen. Whirlpool visar också upp de senaste hushållsmaskinerna på en turné runt om i Sverige, Whirlpool on Tour.

Whirlpool demonstrerar de nya funktionerna och det nya briljanta sättet att laga mat på genom att jämföra rätter tillagade i induktionsugnen med samma recept som i en vanlig ugn. Ett Pop Up-kök byggs upp på en offentlig plats där många människor rör sig. Besökarna får en förstahandsupplevelse av skillnaderna i snabbhet, textur och smak genom att provsmaka av maten som tillagats i induktionsugnen.

Whirlpool on Tour - kommande turnédatum

Linköping 30 - 31 aug Lilla Torget 10.00 – 18.00

Jönköping 5 - 6 sept Hovrättstorget 10.00-18.00

Göteborg 13 - 15 sept Nordstan 10.00 – 18.00