​Winefinder förenklar julhandeln med fri frakt på allt!

Nyhet   •   Dec 02, 2015 08:59 CET

Äntligen julmånad och det firar vi på Winefinder med att ge alla som handlar hos oss en julklapp: Under hela december har vi nämligen fraktfritt på allt du handlar.

– Vi vill underlätta för våra kunder i julstressen, säger Robert Henrysson, marknadschef på Winefinder. I lugn och ro kan våra kunder nu beställa ur Norra Europas största sortiment av kvalitetsviner och få dem levererade fraktfritt hem till dörren på en tid som passar dem. Istället för att köa i svenska alkoholbutiker!

Redan tidigare har du kunnat handla fraktfritt hos Winefinder om du valt att hämta ut dina varor på en City Gross-butik. Men under december utökas den servicen till att gälla alla fraktsätt - även hemleverans.

Samtidigt har vinbutiken öppnat upp en speciell julavdelning full med julklappar till vinälskaren. Champagne, röda och vita toppviner och spännande portviner i olika prisklasser. Riktiga kvalitetsviner till riktigt bra priser helt enkelt.

– Det har aldrig varit enklare att handla julklappar till sina vinälskande vänner, släktingar och/eller sig själv. Vi garanterar att vi, för den som föredrar kvalitet före kvantitet, har något för alla smaker och plånböcker, säger Robert Henrysson.

Winefinders julbutik hittar du här!

Sista beställningsdag för att få hem vinerna i tid till jul är den 13/12!

Robert Henrysson, Marknadschef Winefinder

robert.henrysson@winefinder.se eller +46 733 43 91 90

Ole Nielsen, VD och grundare:

on@winefinder.se eller 0709 43 34 38, http://twitter.com/olewinefinder

www.winefinder.se

För mer info om Winefinder: http://winefinder.se/Press.aspx