Wolters Kluwer lanserar programmet Byrå Tid på mässan Ekonomi & Företag

Den 7-8 oktober 2015 medverkar Norstedts Juridik, en del av Wolters Kluwer, på mässan Ekonomi & Företag i Kista. Lagom till mässan lanserar vi Byrå Tid - vårt nya program för tid och resursplanering som är särskilt utvecklat för redovisningskonsulter och revisorer vars tid är deras främsta resurs.

Verktyg för dig som arbetar med skatt- och ekonomifrågor
Som välkända leverantörer till Skandinaviens skatteexperter, ekonomer, redovisningskonsulter och revisorer, ser vi med glädje att våra förstklassiga programvaror och webbaserade tjänster blir allt mer integrerade i företagens verksamhet.

Då förändringstakten i branschen är hög, ställer det i förlängningen ökade krav på såväl våra kunder och användare som på oss själva. Vi har en ständigt pågående utveckling av produkter, utbildning och support för att du ska kunna fatta trygga beslut. Utgångspunkten är, precis som alltid, att lyssna på dig och sedan göra ditt arbete så enkelt och effektivt som möjligt!

Vi finns i monter C:32 på Kistamässan den 7 och 8 oktober.

• deklaration
  • ekonomi
  • programvaror
  • revision