Wonderville fortsätter öka med personal i Stockholm

Wonderville fortsätter att växa i Stockholm och värvar Per Laredius och Styrbjörn Swenzén som säljande projektledare.

- Jag har jobbat med försäljning hela livet och ser den inriktning som Wonderville har som helt unik i Sverige. Wonderville har totalt fokus på marknadsföring som är automatiserad och händelsestyrd. Marketing automation är helt rätt i tiden! Många pratar om det men det är väldigt få som kan erbjuda en fungerande lösning som Wonderville kan säger Per Laredius. När jag vart tillfrågad att arbeta med deras försäljning på Stockholmsområdet var valet enkelt.

- Jag har arbetat digitalt med framförallt mobilt och med appar. Det finns ett sådant potential i att kunna knyta ihop marknadsföring i flera kanaler och även kunna styra vilken kommunikation som skall nå kund beroende på hur man har agerat, det ger möjligheter som är enorma och inte har blommat ut på den svenska marknaden än, Wonderville är först på plan och nu måste vi nå marknaden fullt ut säger Styrbjörn Swensén.

- Vi är väldigt glada att kunna fortsätta att växa på marknaden i Stockholm. Med Per och Stybjörns hjälp kommer vi att kunna hålla ett betydligt högre tempo i vår tillväxt! Vårt automatiserade marknadsföringskoncept för kedjeföretag och organisationer har haft ett fantastiskt resultat och vi behöver stärka upp vår organisation. Både Styrbjörn och Per har lång och gedigen erfarenhet av försäljning, säger Kennet Båth, VD i Wonderville.

• marketing automation byrå
  • händelsestyrd marknadsföring
  • wonderville
  • tillväxtföretag
  • kennet båth
  • kennet båth vd wonderville
  • digital marknadsföring
  • automatiserad marknadsföring
  • marketing automation

Wonderville AB arbetar med automatiserad, händelsestyrd marknadsföring för att skapa genvägar till lönsamma affärer. Marknadsföring skall vara lönsam, kostnadseffektiv och återkopplande. Mätbarhet och fokus på resultat är en självklarhet.

Kennet Båth, VD, Wonderville
E-post kennet.bath@wonderville.se