Ny bordsserie skapar en bättre arbetsmiljö

På WFI drivs vi av att utveckla våra produkter för att göra ert arbete enklare, effektivare och mer ergonomiskt. Helt enkelt för att både du som individ och ni som företag ska kunna jobba smartare.

Med detta som utgångspunkt har WFI tillsammans med produktutvecklaren och designern Charlie Styrbjörn vidareutvecklat och förfinat ett av våra absolut viktigaste produktsegment - våra motoriserade arbetsbord MW250, MW375 och MW500 som vi nu lanserar som en gemensam produktfamilj.

Vi har slipat på varje enskild detalj för att skapa en unik helhet. Arbetsborden ha fått ett enhetligt formspråk där alla tre borden harmoniserar med varandra i uttryck och design. Borden i serien kan därför lätt kombineras med varandra och våra övriga produkter för till exempel påbyggnad. Det gör att er arbetsplatslösning kan växa över tid utan att göra avkall på helheten. Allt för att ni ska kunna skapa effektivare flöden, packa fler paket och hantera mer gods. Jobba smartare helt enkelt.

Säljstart för den nya serien är 1 september. Innan dess kan du läsa mer om alla fördelar på vår webb.