WTC NEWS 11 | 2017

WTC NEWS 11 | 2017

WTC Göteborg Årskrönika 2017

2017 går mot sitt slut men innan vi kliver in i det nya 2018 så vill vi passa på att blicka tillbaka och summera året som gått. Vi kommer alltid minnas 2017 som året då drömmen om våning 7 gick i uppfyllelse. Mycket har kretsat kring expansionen i år men vi har också gjort mycket annat roligt:

• Vi har välkomnat 50 nya medlemsföretag till WTC Göteborg i år!
    Fantastiskt roligt att vi får vara er kontorspartner.
  • Vår verksamhet vid Korsvägen har expanderat med 1500 kvm. Ett helt våningsplan som designats in i minsta detalj. Vi nyper oss fortfarande i armen, en dröm som gått i uppfyllelse.
  • 38 genomförda events, allt från Pilates i konferensrummet till den stora invigningsfesten med 200 gäster. Aldrig en tråkig stund på kontoret.
  • Vi har otroliga 95% beläggning på nya våning 7 som hade premiär 2 oktober i år.
  • Upper House Spa är nya samarbetspartners till WTC Göteborg. Idag har vi 27 stycken samarbetspartners som erbjuder rabatter och förmåner till alla våra hyresgäster.
  • Trapprace - Tobias på T2IT sprang 8 våningar på 28,23 sec. Det är bara att börja träna inför nästa års utmaning.
  • Idag är vi 30 WTC Centers anslutna till samarbetsavtalet som ger våra medlemmar möjlighet till en arbetsplats i en annan stad. Vad sägs om att arbeta från Istanbul, Barcelona eller Sofia!
  • Entrén flyttades till Mässans gata 10, snyggare och framförallt lättare att hitta. Välkomna!