WSP auktionerar ut ledande energiexpert

Pressmeddelande   •   Dec 14, 2015 11:39 CET

I samband med Musikhjälpen 2015 auktionerar WSP ut Agneta Persson – ledande energiexpert – till förmån för hjälp till människor på flykt från klimatrelaterade katastrofer

Agneta Persson har mångårig erfarenhet av att driva energi- och miljöprojekt, och är sedan maj 2014 suppleant i styrelsen för Sweden GreenBuilding Council. Till förmån för Musikhjälpen den 13-19 december pågår en öppen budgivning på en konsultation från Agneta, inklusive ett personligt besök och tips och råd om både snabba klipp och åtgärder på längre sikt. Budgivningen är öppen får såväl företag som privatpersoner.

Pengarna från auktionen går oavkortat till Musikhjälpens insamling till förmån för människor på flykt från klimatrelaterade katastrofer. Gå till budgivningen ...

WSP har även startat en digital bössa för insamling av pengar till Musikhjälpen.

Om Musikhjälpen

Musikhjälpen är ett insamlingsevent som funnits i Sverige sedan 2008. I år riktas fokus mot klimatrelaterade katastrofer och hur man bäst förebygger dem under temat "Ingen ska behöva fly undan klimatet". Läs mer om Musikhjälpen på musikhjälpen.se

Agneta Persson, Global samordnare Future Cities, WSP Sverige AB
E-post: Agneta.Persson@WSPGroup.se

Siv Axelsson, Personal- och informationsdirektör, WSP Sverige AB
E-post: Siv.Axelsson@WSPGroup.se

WSP är ett av världens ledande analys- och teknikkonsultföretag. Vi erbjuder tjänster för hållbar samhällsutveckling inom Hus & Industri, Transport & Infrastruktur och Miljö & Energi. Tillsammans har vi 32 000 medarbetare på över 500 kontor i 39 länder. I Sverige har vi omkring 3 200 medarbetare.