Würth ställer ut på Nordbygg 10-13april 2018

Würth är världens ledande leverantör av förbrukningsmaterial, verktyg och maskiner till företag inom industri-, bygg-, hantverks- och fordonsbranschen.

För sjätte gången ställer Würth Svenska AB nu ut på Nordbyggmässan, som i år går av stapeln den 10-13 april på Stockholmsmässan. I Würths monter, B08:11, presenterar de kärnan i sin verksamhet – deras ORSY-koncept. ORSY står för ”ordning och reda satt i system” och konceptet förenklar och optimerar din hantering av förbrukningsmaterial.

- ORSY har även anpassats speciellt för dig inom byggbranschen, säger Thomas Standfuss, divisionschef på Würth. - Detta genom ORSYtainer, som är en specialinredd container för byggarbetsplatser som utrustas med förbrukningsmaterial och förnödenheter för varje byggfas, i rätt mängd och vid rätt tidpunkt samt ORSYsmart som är låsbara rullvagnar som exempelvis placeras på utvalda våningsplan och utrustas med förbrukningsmaterial för det arbete som pågår på just den våningen och för det specifika jobbet. För byggservice presenterar vi ORSY lagerhållning och för servicebilen visas Würth bilinredningar.

Utöver ORSY och bilinredningar är Würths monter även fylld med deras breda och högkvalitativa sortiment inom fästmaterial:

- Du kommer ha möjlighet att testa det skarpt i olika material såsom betong och trä. På plats finns våra produktexperter för att ge information om vårt fästmaterial samt visa hur du med hjälp av vårt beräkningsprogram enkelt kan välja rätt produkt för varje jobb. Dessutom kommer vi varje dag utse Nordbyggs snabbaste hantverkare, vilket avgörs i en spännande tävling där du kan utmana t.ex. din kollega. Fina priser utlovas, avslutar Thomas Standfuss.