X-shape Fitness hakar på trend med nykter AW

Pressmeddelande   •   Jan 19, 2017 08:04 CET

X-shape Fitness kommer att bjuda på fria provträningar den 3 februari på Annexet i Stockholm

Den tredje februari är X-shape Fitness en av attraktionerna på Workout Parties på Annexet i Stockholm – Sveriges största träningsfest.

Workout Parties kombinerar träning med dj, barer, konfetti och artister. Josef Fallesen och Madeleine Ardnt, grundare av konceptet, arrangerar två stora fester om året i Stockholm, en på hösten och en på våren.

– Vi valde att starta Workout Parties för vi vill utmana Sveriges bild av hur en fredagskväll kan se ut. En fest för oss är ett ställe där man är i en social miljö, rör på sig och har kul tillsammans. Vi har valt att samarbeta med X-shape Fitness då vi tycker att de, precis som vi, har som mål att förändra och är något helt nytt inom träning, säger Josef Fallesen och Madeleine Ardnt.

– Det känns roligt att vara en del av den hälsosamma trenden och visa att träning kan vara minst lika mycket party som en kväll på krogen. Som Josef och Madeleine uttrycker det: Vi tror på träningsvärk istället för huvudvärk, säger Linda Sandkvist och Annika Holtet, ägare och grundare till X-shape Fitness.

Under kvällen hålls två träningspass med Sveriges hetaste träningsprofiler där gästerna tränar tillsammans med tusentals andra i intensiva 30-minuterspass. Det finns också ett gäng barer på plats som bjuder gästerna på allt från alkoholfria proteindrinkar till bars och andra tilltugg. X-shape Fitness kommer att bjuda på fria provträningar under hela kvällen.

Spara dyrbar tid hos oss! Kom i Ditt livs bästa form med EMS-träning.

Kommentarer (0)