Vi söker Xelenta medarbetare till Helsingborg

Nyhet   •   Okt 13, 2016 07:30 CEST

Till vår enhet i Helsingborg söker vi nu säljare med erfarenhet inom företagsförsäljning.

Du kommer att representera hela Xelents erbjudande men rollen kommer i huvudsak gälla försäljning av operatörs- och kommunikationslösningar mot befintliga och nya kunder. Just nu har vi två tjänster att tillsätta.

Vi söker nya medarbetare som vill vara med på vår fortsatta resa. Vi är i en tillväxtfas tillsammans med många kunniga och engagerade medarbetare, men vi behöver bli fler. Vill du bli en av oss?

Vi söker kundfokuserade, målinriktad personer som älskar utmaningar och vill arbeta i en organisation med höga ambitioner och mål. Du är en tävlingsmänniska med stort driv samtidigt som du är lyhörd mot kundernas behov. Du finner det naturligt att sätta kunden i centrum och har ett affärsmässigt sätt.

Du kommer att få en grundlig internutbildning, men har Du erfarenhet av försäljning till företag och från branschen är det givetvis en fördel.

Kontoret är placerat i Helsingborg och Du kommer med utgångspunkt härifrån, arbeta med främst nordvästra Skåne som distrikt. Du kommer att arbeta som säljare med eget kund- och budgetansvar. Din uppgift blir att bearbeta befintliga och nya kunder. Då man arbetar med långa säljprocesser är det viktigt att du är tålmodig och bra på att bygga relationer.

Körkort och tillgång till bil är ett krav, fast- och rörlig lön. Möjlighet till tjänstebil ges efter behovsprövning.
För att ansöka om tjänsten maila in ditt CV och personliga brev till jobb@xelent.se och har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till peter.persson@xelent.se.

Du är också välkommen att höra av dig till Xelents personalchef Therese Arnqvist 0340-501005 om du har frågor om tjänsten, företaget eller vår kultur.

Vi utför löpande urval och intervjuer men sista dag för ansökan är 3/11.