Xelent i Helsingborg lever som dem lär

Nyhet   •   Jan 26, 2018 07:45 CET

Xelent i Helsingborg satsar stort framåt. Under 2017 utökades enheten med både fler medarbetare och affärsområden. I samband med att man vuxit ur sina tidigare lokaler har flytten nu gått till Garnisonsgatan 20 och ett nytt kontor med eftertanke och känsla bakom utformandet.

”Det handlar om att hitta och få effektivitet i allt vi gör” förklarar Peter Persson VD på Xelent i Helsingborg. ”Vi ville ha en flexibel och kundanpassad lokal där vi med enkelhet och bekvämlighet genom olika utrymmen kan möta våra kunder. Vi har satsat på funktionsbaserade, moderna arbetsplatser. Hela lokalen är uppbyggt för att visa vad vi säljer. Det är viktigt att kunna påvisa att vi lever som vi lär och det gör vi genom att ha teknik och lösningar integrerat i hela lokalen och i det dagliga arbetet. Här kan vi kundanpassa och genom olika demoytor kunna visa upp t.ex. presentationsteknik, videokonferenser, Ricohs Huddleconcept, dokumentsidan och telefonin.”

Peter och övrig personal på Xelent i Helsingborg hälsar gamla och nya kunder välkomna att besöka dem.