Jobba hos oss: Ställningsbyggare till Örebro

Nyhet   •   Sep 25, 2017 16:40 CEST

Det går bra för oss och vi behöver förstärkning i flera spännande uppdrag!

XERVONs regionkontor i Örebro ansvarar för projekt i Närke och Mälardalen. Vi utför alla typer av ställningsuppdrag för nybyggnationer, renoveringar och underhållsarbeten. Idag arbetar drygt 80 ställningsmontörer i projekten här.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ställningsmontage och vi förutsätter att du har STIBs kompetensbevis eller motsvarande yrkesbevis. Du ska kunna utföra enklare beräkningar och omsätta dessa i praktiken. Körkort är ett krav och kompletterande utbildningar är meriterande, exempelvis väderskyddsutbildning, kranförarbevis, truckkort mm. Vi kräver också goda kunskaper i svenska.

Du måste vara självständig, ansvarstagande och en problemlösare som gärna samarbetar med andra, är kund- och serviceorienterad. Vi har som mål att vara Sveriges säkraste ställningsföretag och det innebär att vi ställer stora krav på ett strukturerat arbetssätt och stort säkerhetsmedvetande hos alla våra medarbetare.

Våra ställningsmontörer är fast anställda på heltid med lön enligt avtal. Vidareutbildning sker kontinuerligt.

Intervjuer sker löpande och därför önskar vi få din ansökan snarast. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår regionchef Håkan Reineborg på telefon 070-636 89 00. Din ansökan skickar du till hakan.reineborg@xervon.se.