Ny regionchef för XERVON i Stockholm/Uppsala

Kjell Jonsson tillträdde före sommaren tjänsten som chef för XERVON i region Stockholm/Uppsala. Uppdraget innebär övergripande ansvar för pågående projekt i regionen samt införsäljning och planering av nya uppdrag.

Kjell Jonsson har nästan 20 års erfarenhet från byggställningsbranschen, inledningsvis som montör samt arbetsledare och under de senaste 10 åren som regionchef hos en branschkollega.

- Det är oerhört roligt att vi fått hälsa Kjell Jonsson välkommen till vårt team i Stockholm/Uppsala. Kjell är en kunnig, erfaren och trygg ledare med ett starkt driv att alltid hitta de bästa lösningarna för kunderna. Det borgar gott för XERVONs utveckling och fortsatta tillväxt i regionen, säger Jens Sjöberg, VD för XERVON i Sverige.