XLENT- Nordens första Microsoft Gold Cloud CRM Partner

XLENT har lång erfarenhet av såväl molntjänster som kundhanteringslösningar och är sedan tidigare både Microsoft Dynamics CRM Partner och Sveriges första Microsoft Dynamics Silver Cloud CRM Partner. En valör som nu uppgraderats till guld.

– Som ett led i att ständigt förbättra oss inom området tog vi beslutet att försöka uppgradera vår silverstatus till guld med molnfokus. Jag är mycket stolt över att vi tillsammans lyckats ta oss hit. I och med detta får vi en kvalitetsstämpel på marknaden och både nya och gamla kunder förstår att vi satsar hårt på att vara kunniga, samtidigt som vi ligger i framkant, säger Jens Kristensen på XLENT.

Att vara först ut med Cloud Gold kompetensen för CRM Online i Norden innebär att man som partner ligger långt fram och driver transformationen till molnet tillsammans med Microsoft, samt att man uppfyller Microsofts krav på certifieringar, försäljning och nöjda kundreferenser.

För mer information kontakta:
Jens Kristensen, +46 70 877 80 77, jens.kristensen@xlent.se