Underhållsmässan 2020 – Välkomna till en annorlunda monter

Nyhet   •   Mar 04, 2020 11:04 CET

Besök oss i monter E04:30

Underhållsmässan 2018 blev en dubbel framgång – både för arrangörerna och för oss på Zander & Ingeström. Över 330 utställare lockade nära 12 000 besökare. Alla trängdes visserligen inte i vår monter, men gensvaret från kunder och övriga intressenter var extremt bra och därför är vi självklart på plats även i år på denna Europas viktigaste mötesplats för underhåll och driftsäkerhet inom industrins alla sektorer och branscher.

Det finns något tveklöst angeläget över Underhållsmässans ämne: Hur man kan effektivisera befintlig produktion med hjälp av intelligenta produkter och kloka rutiner. I pumpbranschen betyder det bland annat att man bör satsa på förebyggande underhåll av sin anläggning. Argumenten för detta är utmärkta. För det första: Pumpar som fortlöpande underhålls drabbas av färre oplanerade stopp och störningar. För det andra: Underhållet ökar pumpens livslängd. Sammanfattningsvis: Förebyggande underhåll är bästa totalekonomi.

PS I år ser inte vår monter ut som brukligt. Vi har valt ett mycket annorlunda grepp och ersatt inredaren med en chaufför. Mer än så säger vi inte här – annat än att monterns innehåll motiverar ett fokuserat besök. Välkomna till Zander & Ingeström, monter E04:30.

Kommentarer (0)

Kommentera