Nyhet   •   Feb 26, 2019 14:00 CET

Mikael Karlsson, VD & grundare på Military Work

Läs vårt kundcase om samarbetet med Military Work!

Rätt attityd är Military Works affärsidé. På bara fem år har kompetensföretaget Military Work vuxit till en av branschens största aktörer. Idag har företaget över 300 anställda i sitt nätverk och omsatte förra året 130 miljoner kronor.

Bakom framgångarna ligger en medveten strategi där ledordet är attityd.Military Works tydliga affärsinriktning har utvecklats i ett nära samarbete med ZeroLime som hjälpt företaget att bygga upp sina rekryterings- och bemanningssystem. Och trots att det finns flera paketlösningar på marknaden har man valt att hålla systemen separerade  Mikael Karlsson ser positivt på.

Genom att skicka din kommentar accepterar du att dina personuppgifter behandlas i enlighet med Mynewsdesks <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Integritetspolicy</a>.