​FÖRELÄSNING: NYA SÄTT ATT REKRYTERA OCH SÖKA JOBB PÅ

Pressmeddelande   •   Feb 14, 2018 11:03 CET

En innovativ föreläsning om talangrekrytering med Mats Wernheim & Björn Elowson.

Mats, grundare & VD på ZeroLime är en mångsidig entreprenör och har sedan 1990 byggt tre företag inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Han berättar om innovativa lösningar med bland annat robotar, videointervjuer och psykometriska tester som blir allt vanligare att arbetssökande möter vid rekryteringar idag.

Björn är psykolog/konsult på cut-e, han berättar och visar det senaste inom forskningen gällande urval.

Var? Teatern/BlackBoxen, Kompetensmässan Halland
När? 14/2  Kl. 14:30

ZeroLime erbjuder video- och webbaserade lösningar för rekrytering och bemanning. Genom detta effektiviseras verksamheten och kostnaderna sänks.

Utöver strukturerade videointervjuer via smartphone/webbintervjuer ger ZeroLimes lösning även ett helautomatiserat stöd för tester (t ex kompetens eller personlighetstester).

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.