ZeroLime lanserar digital signatur för anställningsavtal i samarbete med vår Partner GetAccept

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2019 13:50 CET

ZeroLime & GetAccept

Tillsammans med vår partner GetAccept erbjuder vi en integrerad eSignering för anställningsavtal med mobilt BankID, dubbelautentisering med SMS eller click-to-sign.

Med GetAccept kan ni behålla den personliga känslan i kontakten med kandidaten och konsulten samtidigt som ni gör det enkelt att följa upp och kommunicera med varandra.

Vi premiärvisar lösningen på Personal & Chef 2019 den 20 & 21 februari.

ZeroLime erbjuder helt molnbaserade systemstöd inom både rekrytering och bemanning. Vi satsar för framtiden med utveckling av fler tjänster och vi fortsätter på spåret att vara ett öppet alternativ där man som kund kan välja vilka andra system/appar/tjänster man vill integrera i sin systemlösning. Det finns redan moderna och automatiserade integrationer mot marknadens olika lön- och ekonomisystem för korrekta löner till anställda och rätt fakturor till kunder. Våra systemlösningar används redan idag av ca 70 företag fördelat på ca 800 användare, tusentals konsulter som tidrapporterar via mobilen och drygt en miljon kandidater.

Genom att skicka din kommentar accepterar du att dina personuppgifter behandlas i enlighet med Mynewsdesks <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Integritetspolicy</a>.