ZeroLime levererar ytterligare ett video- och webbaserat rekryteringsverktyg

Efter en omfattande granskning av marknadens ledande rekryteringssystem så har GM Marknadskommunikation valt ZeroLimes innovativa rekryteringsverktyg. GM Direktkommunikation, bemannar IF Försäkringars sales center på 5 orter i Sverige.

"Vi är imponerade av systemets effektivitet och av de möjligheter användandet av video skapar. Vi gjorde en omfattande upphandling och fastnade direkt för ZeroLimes branschkunnande och deras prestigelöshet, innovativa förmåga och kreativitet. Inget av de andra systemen är ens i närheten av det ZeroLimes videobaserade rekryteringssystem kan erbjuda", säger Daniel Wren, rekryteringsansvarig på GM Direktkommunikation.

ZeroLime lanserade nyligen en ny version av sitt unika videobaserade rekryteringsverktyg och att det just nu sker förändringar i sättet att attrahera och rekrytera personal går inte att ta miste på.

"Intresset för vårt rekryteringssystem är väldigt stort just nu och vi får förfrågningar från både små och stora bolag från många olika branscher. Vi räknar med att stänga fler affärer denna vecka", säger Christian Hultén, VD på ZeroLime.

GM Direktkommunikation
GM Direktkommunikation AB har sedan höstan 2000 ett väletablerat samarbete med If Skadeförsäkring. GM bemannar If Skadeförsäkrings sales center på fem orter i Sverige och har tillsammans med If ansvaret för resultat och utveckling. Med vår spetskompetens inom bemanning, personalfrågor och försäljning tillsammans med Ifs starka varumärke och välkomponerade produktporfölj har vi skapat ett starkt koncept.

• rekryteringsverktyg bemanningsverktyg bemanningssystem video cv video cv webbaserad rekrytering zerolime
  • almega
  • bemanningsföretagen