Update: NBAS AGM and Norwegian Tax Laws on 28 March 2019

We are pleased to invite you to the NBAS Annual General Meeting (AGM) 2019, followed by a Lunch Talk by Erland Nørstebø, Head of Global Mobility at PwC. This seminar will be conducted in Norwegian.

Update: We kindly ask you to send us questions that Erland Nørstebø can answer during his presentation. Please send any specific questions to admin@nbas.org.sg by Wednesday 27 March. In addition, please let us know if you would like a one on one talk with Erland before or after his presentation (limited spots available).

NBAS inviterer til AGM og presentasjon om norske skatteregler ved bosettelse/arbeidsopphold i utlandet torsdag 28. mars, etterfulgt av lunsj fra Sjømannskirkens fantastiske kjøkken.

Erland Nørstebø er senior skatterådgiver og partner i PwC. Han har arbeidet med internasjonal personbeskatning i 20 år, og vil igjen besøke oss for å snakke om hva man må vite om skatt i forbindelse med at man bor / arbeider utenfor Norge. Skattemeldinger for 2018 skal leveres ved utgangen av april, og Erland vil ta for seg temaer og problemstillinger som er aktuelle i forbindelse med innlevering av skattemeldingen.

Dersom du ønsker personlig skatterådgivning tilbyr vi muligheten til å avtale et kort og uforpliktende møte med Erland før og etter hans presentasjon. Første mulige møte med Erland er klokken 10:00, og siste møte klokken 15:00. Vi har satt av 20 minutter til hvert møte.

Send en epost til admin@nbas.org.sg dersom du er interessert i å møte Erland til en skatteprat. Her gjelder “Førstemann-til-mølla”-prinsippet.

Dato: Torsdag 28. mars.

Sted: Sjømannskirken, 300 Pasir Panjang Road

Pris: Gratis presentasjon for medlemmer, SGD 30 for ikke-medlemmer. Pris for torsdagslunsj: SGD 30 (inntekt går til Sjømannskirken)

Program:

11:00 Registrering

11:15 AGM

11:35 Presentasjon av Erland Nørstebø

12:20 Lunch

Send en epost til HER for å delta på presentasjonen.

• Art, Culture, Entertainment