Norge: Black Friday breder sig til rejsebranchens topklasse

Norge: Black Friday breder sig til rejsebranchens topklasse

Det er ikke kun jeans, kaffemaskiner og lignende fra detailbranchen, der bliver sat ned i forbindelse med det amerikanske fænomen, Black Friday, som de senere år for alvor har fået fat i det norske marked. Nu breder fænomenet sig også til rejsebranchens absolutte topklasse, hvor du kan købe luksusrejser til ekstra gunstige priser.

Lange køer og markante prisnedsættelser i forbindelse med shoppingdagen Black Friday har de seneste år ramt Norge. Også det efterfølgende fænomen, Cyber Monday, har fået fat i det norske marked. Begge dage er forbundet til den amerikanske thanksgiving. Fredag er der mest fokus på klassisk handel og mandag er fokus på online tilbud.

Nu breder fænomenet sig i Norge. Og luksusflyselskabet, Singapore Airlines, er en af dem, der i år for første gang tager både Black Friday og Cyber Monday til sig.

- Vi har sammensat et ekstra gunstigt tilbud med de hidtil laveste billetpriser. Vi vil gerne gøre det muligt for endnu flere at booke en drømmerejse med Singapore Airlines, fortæller Allan Hoffery, Sales & Communications Manager Nordics hos Singapore Airlines.

Den særlige mulighed har fået navnet Cyber Event. Det løber af stablen fra fredag den 24. november til mandag den 27. november. Her kan man online booke flybilletter til populære destinationer som Singapore, Phuket og Bangkok. Med helt op til 44 procent reduktion af normalprisen.

Fakta: Her kan du flyve hen fra Norge:

- Singapore: 5600 NOK
- Phuket: 5600 NOK
- Penang: 5500 NOK
- Kuala Lumpur: 5500 NOK
- Bangkok: 5700 NOK

- Singapore Airlines har et kæmpe netværk med flyruter i hele Sydøstasien, New Zealand og Australien. Vi flyver både til mest populære rejsedestinationer og mindre ikke så kendte asiatiske perler. I denne kampagne, gør vi det muligt at rejse ekstra gunstigt til Singapore, Kuala Lumpur og Penang i Malaysia samt Bangkok og Phuket i Thailand, fortæller Allan Hoffery.

Billetterne, der udelukkende er tilgængelige fra fredag 24. november til mandag 27. november, kan anvendes til rejser afviklet påbegyndt i perioden fra den 15. april og indtil 31. maj 2018. Rejselængden må maksimalt være en måned, og sidste dag for returrejse er 30. juni 2018.

For yderligere information eller billedmateriale:

Allan Hoffery, Singapore Airlines; + 45 20 88 53 21

Christina S. Lambach, Essencius; csl@essencius.dk; +45 40 55 53 06