SINGAPORE AIRLINES INVESTERER MILLIARDBELØB: Sætter ny standard for luksus i luften

Press Release   •   Nov 02, 2017 05:00 GMT

Singapore Airlines sætter ny standard for luksus i luften. Selskabet har investeret 5,4 milliarder DKK i den nye A380-flåde

Lædersæder polstret af italienske Poltrona Frau, Wedgwood-porcelæn og krystal fra Lalique. Efter fire års omfattende udvikling løfter Singapore Airlines i dag sløret for de længe ventede premium kabineprodukter. De nye kabineprodukter vil fra næste måned tilføre flyselskabets Airbus A380-fly ekstra rummelighed og luksus. Singapore Airlines har investeret 5,4 milliarder DKK i den nye opgradering.

Ved et globalt presseevent i Singapore kunne Singapore Airlines i dag stolt løfte sløret for deres nye store investering i premium kabineprodukter til deres A380-fly.

Med fokus på temaet "Space made personal, experience the difference", er der lagt vægt på, at de nye kabiner skal give mere plads og privatliv på alle klasser. De nye tilføjelser byder på intime og skræddersyede elementer, designet specielt til de efterspurgte behov fra Singapore Airlines’ kunder.

De mere rummelige kabiner vil være at finde i det første ud af fem nye A380-fly i december. Kabineprodukterne vil desuden også blive indført i 14 eksisterende fly for at sikre stringens i alle Singapore Airlines’ A380-fly. Det forventes, at alle fly står klar med de nye tilføjelser i 2020.

De nye A380-fly vil i alt have 471 sæder fordelt over fire klasser: Seks suites, 78 sæder på Business Class, 44 sæder på Premium Economy og 343 sæder på Economy Class.

Om den omfattende investering udtaler Senior Vice President, Product & Service, Mr. Marvin Tan:

”Singapore Airlines satte en ny standard for premium full-service rejser, da vi introducerede vores første A380-fly i oktober 2007. Et årti senere får vi stadig virkelig positiv feedback på rejeoplevelsen med vores fly. Introduktionen af vores nye kabineprodukter har til formål at sikre vores ledende position på området. Den større investering i de nye produkter og servicetilbud demonstrerer, at vi altid lytter til vores kunder, og altid gerne vil sikre, at vi fortsat leverer verdens bedste rejseoplevelse”.

Investeringen i de nye kabineprodukter, omfattende research, design, udvikling og montering, til de i alt 19 fly er estimeret til omkring 5,4 milliarder DKK.

Singapore Airlines’ A380-fly flyver på nuværende tidspunkt mellem Singapore ogBeijing, Frankfurt, Hong Kong, London, Melbourne, Mumbai, New Delhi, New York, Paris, Shanghai, Sydney og Zürich.

Singapore Airlines Suites
De nye A380-modeller er alle udstyret med overdådige suites designet af Pierrejean Design Studio, og produceret af Zodiac Seats UK. Her oser alt af eksklusivitet og privatliv. Nyd din middag serveret på Wedgwood-porcelæn, og drik champagne af krystalglas fra Lalique. Gem dig herefter i den store seng, eller slap af med stemningsbelysning og dit helt eget 32-tommer full HD-TV.

Business Class
Du kan også slænge dig i interiør designet af engelske JPA DESIGN og produceret af JAMCO Corporation på Business Class. Læn dig tilbage i den bløde læderstol polstret af Poltrona Frau og lad dig forføre af det moderne design og de organiske farver, mens du bliver underholdt på den 18-tommer high definition touch-screen-skærm. Nyd de skønne produkter fra det anerkendte britiske Penhaligon, og når søvnen trænger sig på, kan du lægge dit sæde helt ned, så det omdannes til en indbydende seng.

Premium Economy Class
På Premium Economy Class, der også er designet af JPA Design, kan du slappe af i det 50 centimeter brede sæde. Ud på de trætte timer kan du læne dig tilbage i en mere komfortabel position, og gøre brug af de indbyggede støttefunktioner til ben og fødder. Bestil en cocktail til dit cocktailbord, og mærk roen med de støjreducerende høretelefoner, mens du nyder turen med en god film på den 13-tommer full HD-skærm.

Economy Class
På Economy Class, bygget og designet af RECARO, er der nu mere plads og større komfort gennem et forbedret design. Bemærk hvordan, avanceret teknologi og ergonomi har skabt mere benplads, bedre rygstøtte, og samtidig gør det muligt, at indstille din nakkestøtte på seks forskellige måder, så du opnå størst komfort. Læn dig tilbage i skønne, moderne materialer og nyd en af de nyeste film på den 11-tommer touch-screen-skærm.

Billeder kan downlaodes på: https://goo.gl/rxgA36

Produktspecifikationer på Singapore Airlines’ nye A380 Kabineprodukter

Suites Business Class Premium Economy Class Economy Class
Kabine/sæder 6 78 44 343