Ny sinuspumpe i Danmark

Tapflo Danmark har indgået en samarbejdsaftale, med den tyske pumpeproducent SOMA Flow Components GmbH, om distribution af sinuspumper i Danmark og Norge.

Sinuspumper er kendetegnede ved at tilbyde yderst skånsom pumpning, noget der ofte er en nødvendighed indenfor medicinal-, kosmetik- og fødevareindustrien. Andre typiske grunde til at SOMA´s sinuspumper finder anvendelse er:

Simplicitet: få sliddele – og 25 års garanti på pumpehuset.

Vedligehold med pumpen in-line.

Selvansugende.

Tåler tørløb.

Kompakt.

Værdi for pengene, især i SOMA´s unikke blokudførelse.

Som en følge af samarbejdet, kan Tapflo Danmark nu også tilbyde reservedele til alle andre sinus-pumper på markedet i dag. Alle gængse sliddele afsendes indenfor 48 timer efter ordre.

Sinuspumperne fra SOMA komplementerer Tapflo Danmarks program af egenproducerede sanitære membranpumper, lobepumper fra IPP samt centrifugal- og turbinepumper fra SAWA.

• Environment, Energy

• diaphragm pumps
  • sinus pumps

Tapflo Group is an independent, Swedish, family owned, manufacturer and global supplier of Air operated diaphragm pumps, centrifugal pumps and other industrial process equipment. The company was founded as Temag Pumpar in Kungälv, Sweden in1980 and has since then been working with design and manufacture of thermoplastic, metal and sanitary series diaphragm pumps and also with complete range of centrifugal pumps and industrial equipment. After years of dynamic development the company evolved into Tapflo Group with worldwide operations. Tapflo products and services are available in 64 countries on 6 continents. Tapflo is represented worldwide by own Tapflo Group Companies and carefully selected distributors assuring highest Tapflo service quality for our customers’ convenience.

Mikolaj Laguna

Press contact Global Marketing Manager +48 661 601 146