Netigate

Netigate one of the fastest growing tech companies in the EMEA region

Press Release   •   Nov 25, 2011 12:02 GMT

Netigate today announced that it ranked 337 on the Deloitte Technology Fast 500 EMEA 2011, a ranking of the 500 fastest growing technology companies in EMEA. Rankings are based on percentage revenue growth over five years. Netigate grew 495% percent during this period.

Netigate’s CEO, Victor Molander, credits the fantastic product and devoted staff with the company’s revenue growth over the past five years. He said, "We continue our strong growth and are now ranked for the fourth consecutive year. This is solid proof that our product and staff delivers great value to our customers."

“Achieving sustained revenue growth of 495% over five years is a tremendous achievement,” said David Halstead, Deloitte United Kingdom and partner in charge of the Deloitte Technology Fast 500 EMEA programme. “Netigate’s phenomenal growth puts it in select company.”

Netigate previously ranked 255 on 2010 Deloitte Technology Fast 500. In addition to ranking in the Deloitte Technology Fast 500, Netigate ranked 34 in the Sweden Deloitte Technology Fast 50, which is a ranking of the 50 fastest growing technology firms in Sweden.

Netigate tillhandahåller lösningar och tjänster för undersökningar via webben och mobilen. Vi ger dig och din organisation möjlighet att genomföra avancerade undersökningar enkelt.

Netigates huvudkontor finns i Stockholm och vi har ytterligare kontor i Oslo, Warszawa, Berlin och Wiesbaden. Företaget grundades 2005 och har idag ungefär 65 anställda. Företaget bedriver även försäljning mot Österrike, Schweiz, Danmark och Storbritannien. Vi har många av Europas mest intressanta företag som kunder och vi är glada att bidra till deras framgång!