Groeneveld ICT Solutions verandert naam in Vehco B.V.

Press release   •   Feb 20, 2019 15:45 CET

Groeneveld ICT Solutions, de Nederlandse leverancier van vooraanstaanstaande TMS en Fleet Management systemen verandert haar naam in Vehco B.V. Sinds augustus 2018 is Groeneveld ICT Solutions onderdeel van de Vehco Group en opereert vanaf nu ook onder deze naam

Vehco, onderdeel van AddSecure, maakt vandaag bekend dat Groeneveld ICT Solutions, een marktleidende leverancier van telematica en transportmanagement voor een grote groep van logistieke dienstverleners in Nederland, Duitsland, Belgie, Frankrijk en Spanje, haar naam verandert in Vehco B.V.

Twee ervaren leverancier combineren al hun kennis en ervaringen in één merk. Hierdoor kunnen we onze ambitie om onze markt leidende Europese positie verder uit te bouwen gestalte geven

Door gebruik te maken van het sterke Vehco merk in alle actieve markten vergoot de Vehco Group de groei en geeft het de organisatie en haar klanten de mogelijkheid om state off the art logistieke ICT producten en bijbehorende hoogwaardige services te leveren in geheel Europa.

Merk versterking en verhoging marktaandeel

"Vehco werkt continue aan het versterken van haar positie in Europa als marktleidende leverancier van FMS en TMS systemen, zien we de naamsverandering van Groeneveld ICT Solutions als een logische vervolgstap. Hiermee vergroten we niet alleen de kracht van ons merk maar halen we ook enorm veel TMS kennis binnen de groep waarmee we een enorme meerwaarde creëren" aldus Magnus Orrebrant, CEO, Vehco.

“We zijn blij om deel uit te maken van een groeiende Europese groep met een mark leidende positie waarbij we vanaf nu ook het sterke merk Vehco kunnen voeren. Onze klanten zullen profiteren van de innovatie kracht en de aanwezige expertise. We kijken uit om een bijdrage te leveren aan de verdere expansie van Vehco gezamenlijk met een onze klanten en onze internationale collega’s," aldus Chris Hardijk, Country Manger Benelux Vehco.

Over Vehco
Vehco AB, is gestart in 2001, als leidende Europese leverancier van Fleet Management Systemen (FMS) Vehco levert hard- en software oplossingen aan logistieke organisaties met een wagenpark. Het bedrijf heeft kantoren in Zweden (HQ), Finland, Noorwegen, Denemarken, Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Vehco streeft altijd naar locale aanwezigheid en communicatie in de taal van de klant. Het bedrijf produceert, verkoopt en implementeert ICT oplossingen met een team van 150 medewerkers. We generen een jaarlijkse omzet van € 27 Milj. Vehco is onderdeel van AddSecure. Meer informatie op www.vehco.nl

Comments (0)

Comment

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.