Dansk creme af råmælk vinder pris som bedste naturlige hudpleje

Press Release   •   Dec 09, 2015 06:45 GMT

Naturen i sin sundeste form – råmælken colostrum til nyfødte – har skabt
den danske hudplejesucces Vilact

Den danske hudplejecreme Vilact Skin Cream har netop vundet prisen som 'Best New Natural Skincare Product' ved Natural & Organic Awards 2015, Scandinavia. Et vigtigt skridt frem mod et internationalt gennembrud for producenten, Pharma GP.

Den lille virksomhed fra Næstved har med sit patent på den naturligt aktive ingrediens Lactoactive® – udviklet af køers første råmælk til deres nyfødte kalve – allerede oplevet stærk forbrugerrespons på sine hudplejecremer i flere lande. 9 ud af 10 forbrugere genkøber Vilact Skin Cream, der er fri for parfume, parabener og kendte hormonforstyrrende stoffer.

Naturen i sin sundeste form

Netop råmælk – colostrum – er kendt som et af naturens sunde vidundere med sit rige indhold af kulhydrater, proteiner, vitaminer, mineraler, vækst- og immunstyrkende stoffer. Vigtig viden for enhver ammende mor og nu den direkte grund til Vilacts succes. Det er lykkedes for Pharma GP at forædle og koncentrere råmælkens aktivstoffer til Lactoactive®, og brugerne vælger cremerne, når de har behov for at genopbygge og beskytte huden.

Der kommer hele tiden nye meldinger om positive plejeoplevelser med Vilact. Forbrugerne anvender blandt andet cremerne ved tør og beskadiget hud, irritation med rødme og kløe, eksem, psoriasis, rosacea, diabeteshud, sårheling, pigment-forandringer, hælerevner, akne, nældefeber, vitiligo, fiskehud, forkølelsessår og røde babynumser. Yderligere information på vilact.com

Pharma GP is a Danish company that manufactures and markets skin care products of high quality under its own brands and own patents – all products with a full clean profile. Pharma GP puts much emphasis on quality throughout the value chain. With us the science and the use of egfor example active substances centered on the dividend for the end-user. We implement high technology and make active ingredients for a simple product.

With us, the focus is not on ideals, news and empty words. Pharma GP wants to improve the daily life with products that make a difference. Common to all the products is that they are designed with a huge focus on customer experience and power. It is this difference that has led to our huge customer response.