Direkt zum Inhalt springen
Aeris Swopper in nieuwe moderne kleuren (©Aeris GmbH/Johannes Rodach)

Pressemitteilung -

Facelift van de actieve-zit klassieker: Aeris Swopper

(Haar bei München, 16 Juni 2020) Aeris GmbH, marktleider op het gebied van 3D-actieve stoelen, brengt als onderdeel van de herlancering van merk en product, de Aeris Swopper in een nieuwe, moderne look.

“De manier waarop we leven en werken is de afgelopen jaren enorm veranderd. Het werd daarom ook tijd om ons merk en onze producten een nieuwe look te geven, die recht doet aan deze veranderingen. We hebben de Aeris Swopper in veel kleine details gemoderniseerd. Natuurlijk blijven de onderscheidende kenmerken, zoals de opvallende vorm en de unieke flexibiliteit, behouden”, zegt Dietlind Walger-Hutter, hoofd productontwikkeling bij Aeris GmbH.

De Aeris Swopper is voortaan verkrijgbaar in vijf klassieke basiskleuren - zwart, grijs, blauw, groen en rood - en in vele frisse, kleurrijke extra kleuren. Naast de kleurupdate is ook de keuze in stoelbekleding vernieuwd. Er kan daardoor gekozen worden uit vier stoffen, twee kunstleren hoezen, een leren en een vilten hoes.

Ook de kleuren voor het frame en de veren zijn aangepast aan de nieuwe tijdgeest. Het frame is verkrijgbaar in drie moderne (matte) kleuren: zwart, lichtgrijs metallic en wit, met bijpassende veerkleuren. Wie een sterk accent wil creëren, kan voor de kleuren van de veren kiezen uit de vijf basiskleuren van de bekleding: zwart, grijs, rood, blauw of groen. Ook is nieuw, dat de sterkte van de veerpoot, zonder extra kosten, kan worden uitgevoerd op basis van fysieke omstandigheden - licht, laag, standaard of hoog.

Met de keuze uit meer dan 50 kleuren, stoffen en modellen (met wielen of glijders en eventueel een rugleuning, als men dat wil, enz.), kan de nieuwe actieve-zit individueel worden ontworpen en zeer flexibel worden gebruikt: op kantoor, in het thuiskantoor, door start-ups... overal waar ondernemend en creatief wordt gewerkt.

Nog actiever en het is geen zitten meer

Behalve door de visuele veranderingen, blijft de Aeris Swopper indruk maken door zijn unieke beweeglijkheid. De actieve bureaustoel staat niet stil. Hij ondersteunt de natuurlijke behoefte aan beweging van het menselijk lichaam, ook tijdens het zitten. Hij versterkt de rug en bevordert een rechte houding. De grijze massa komt op gang en men voelt zich fit en tevreden. Dat gebeurt allemaal bijna vanzelf, gewoon zittend. De Aeris Swopper zorgt voor een actiever, gezonder leven. En Swoppen is ook nog eens heel leuk.

De actieve-zit is verkrijgbaar bij de betere vakhandel vanaf een adviesprijs van € 579,- incl.btw.

Never just sit - 360° merk-relaunch

Naast de relaunch van de Aeris Swopper, zal het bedrijf vanaf juni ook van start gaan met een nieuwe merkuitstraling. Centraal in de relaunch van het merk staat de versterking van het merk Aeris en de merkbelofte die Aeris samenvat in een nieuwe claim: "Never just sit". Ook zal de nieuwe uitstraling veel beter aansluiten bij de uitgebreide digitale toepassingen. De nieuwe merkstrategie en positionering, inclusief een nieuwe visuele en verbale identiteit, is de afgelopen maanden ontwikkeld in samenwerking met het Londense reclamebureau Mortar Pestle Studio.

Meer informatie over Aeris GmbH kunt u vinden op www.aeris.de/nl, info@aeris.deen o.a. onder Perscontact.

Themen

Al meer dan 20 jaar wordt Aeris gedreven door het doel, het lichaam in beweging te houden. Alle producten en concepten van Aeris dragen bij aan een actieve en gezonde levensstijl. Ze maken beweging mogelijk waar dit het minst wordt verwacht, maar waar dit wel het meeste nodig is - zittend.

Met de ontwikkeling van 's-werelds eerste driedimensionaal beweegbare stoel - de Aeris Swopper - heeft het familiebedrijf een revolutie teweeggebracht in de kantoorwereld. Door zijn uitstekende prestaties op het gebied van innovatie en de compromisloze drang naar kwaliteit "Made in Germany", is Aeris de Europese marktleider geworden op het gebied van 3D actieve stoelen.

Aeris - Never just sit

Seit über 20 Jahren besteht der Antrieb von Aeris darin, den Körper in Bewegung zu halten. Alle Aeris Produkte und Konzepte tragen zu einem aktiven und gesunden Lebensstil bei. Sie ermöglichen genau da Bewegung, wo man sie am wenigsten erwartet, jedoch am nötigsten braucht – beim Sitzen.

Aeris GmbH
Hans-Stießberger-Str. 2a