3’s top 10 over mest solgte mobiler i juni

OnePlus’ supermodel, OnePlus 7 Pro, er fortsat et hit. Telefonen, der blev lanceret i maj, holder sin placering på teleselskabet 3’s liste over de mest solgte mobiler, hvor Apple stadig sidder på de øverste pladser. På tilbehørssiden er de trådløse høretelefoner stadig en favorit – i en sådan grad, at 3 nu udvider sit sortiment med en ny svensk variant.

Efter halvanden måned på markedet holder OnePlus 7 Pro sin placering på listen over de mest populære smartphones blandt 3’s kunder. Flagskibsmodellen har siden maj ligget på en sjetteplads på listen, hvor vi i top finder iPhone Xr, der for tredje måned i træk er den mest solgte telefon hos 3.

”For prisbevidste Apple-fans på udkig efter en opgraderet model, er iPhone Xr et rigtig godt bud, så mon ikke vi kommer til at se den højt på listen et godt stykke tid endnu. Men har man lyst til at prøve noget nyt, kan både Samsung, OnePlus og Huawei levere nogle stærke produkter til særdeles gode priser,” siger David Elsass, der er direktør for 3’s privatmarked.

Alternativ til AirPods

Apples AirPods fortsætter sejrsgangen på listen over det mest populære high-end-tilbehør. Den store begejstring for trådløse høretelefoner gør nu, at 3 senere på måneden udvider sit sortiment med en ny variant, nemlig de trådløse høretelefoner Air 1 fra det svenske fashion tech-mærke Happy Plugs.

”De trådløse høretelefoner er efterhånden blevet en modegenstand og beklædningsdel på linje med solbriller. Derfor har vi også høje forventninger til Happy Plugs. Med et flot design og en pris, som gør dem tilgængelige for en stor målgruppe, regner vi med, at de kan blive et hit – især blandt studerende og vores alleryngste kunder,” forklarer David Elsass.

Air 1 fra Happy Plugs fås til 690 kr. og forventes på lager senest i uge 29.

Top 10 solgte mobiler i juni 2019

• tilbehør
  • top 10 mobiler
  • apple