3’s top 10 over mest solgte mobiler i oktober

iPhone 11 har overhalet Pro-modellen indenom på teleselskabet 3’s liste over de mest solgte mobiler i oktober måned, mens de populære højttalere fra Soundboks er braget ind på listen over det mest solgte high-end-tilbehør efter kun 14 dage i handlen.

iPhone 11 Pro lå i sidste måned i top over de mest populære mobiler hos teleselskabet 3. Men nu må Apples lækre topmodel se sig slået på målstregen af sin mindst lige så lækre lillebror, iPhone 11, som i oktober tager førstepladsen på 3’s liste over de mest solgte mobiler.

”Det tidlige efterår står som regel i Apples tegn, når de nye iPhones bliver lanceret. Sådan er det også i år, hvor de nyeste modeller har placeret sig solidt i toppen. Men mon ikke vi kommer til at se nogle nye højdespringere på listen i løbet af de næste måneder, hvor Black Friday og julen giver anledning til kampagner og gode tilbud på tværs af prisklasser?” siger David Elsass, der er direktør for 3’s privatmarked.

Soundboks næsten udsolgt

På listen over det mest solgte high-end-tilbehør er for første gang de populære højttalere fra Soundboks. Det nyeste skud på stammen, The New Soundboks, kom i sortiment hos 3 i midten af oktober, og efterspørgslen har været stor.

”Vi er den eneste forhandler herhjemme, der har gjort det muligt at købe Soundboks på afbetaling, og det har uden tvivl givet pote. Højttalerne har kun været i handlen i to uger, men vi har allerede bestilt en ny sending hjem, for de bliver simpelthen revet ned fra hylderne,” siger David Elsass.

Top 10 solgte mobiler i oktober 2019

9. DJI-kameraer
  10. Marshall-høretelefoner

• top 10 mobiler