​3 starter forsalg af Nokia 8

Den 8. september 2017 lancerer Nokia den nye hero model, Nokia 8, men kunder hos 3 kan dog allerede fra i dag kl. 15.00 bestille den nye topmodel i farven Steel. Nokia 8 kommer i et afrundet aliminiumsdesign og 64 GB lagerplads. Samme dag kommer yderligere to Nokia modeller i 3’s sortiment, Nokia 3 og Nokia 5.

Den 8. september lancerer Nokia deres nye toptelefon, men allerede fra i dag den 28. august tager 3 imod forudbestillinger, så kunder hos 3 som nogle af de første kan sikre sig et eksemplar i farven Steel. Fra den 8. september vil Nokia 8 også kunne fås i farven Tempered Blue. Udover Nokias nye flagskib, får 3 yderligere to Nokia telefoner i sortiment, Nokia 3 og Nokia 5.

Nokia is back

Nokia 8 er en Android-telefon med en Snapdragon 835 processor. Den kommer med en 5,3” stor skærm og er udstyret med fire GB RAM-arbejdshukommelse og 64 GB lagerplads. Den kommer med en ny kamerafunktion, som gør det muligt at tage en dobbelt selfie (Bothie), da front og bagkameraet kan aktiveres samtidigt. Man kan filme med begge kameraer på samme tid, og optagelser og billeder kan lægges direkte ud på Facebook og Youtube.

”Det er spændende at se Nokia tilbage på landkortet. Hos 3 har vi store forventninger til Nokias nyeste skud på stammen. Deres nye hero, Nokia 8, har en god chance for at få succes hos Millenials, da den nye feature bothie passer helt perfekt til et segment, der altid vil være på. Så vi håber på en rigtig flot launch – i hvert fald har de allerede gjort sig bemærket på markedet. Vi tror på, at ’Nokia is back’,” lyder det fra Casper Olsen fra 3, Head of Proposition Management, 3.

Privatkunder hos 3 kan allerede nu bestille den nye Nokia 8 i farven Steel, som vil være tilgængelig med en række abonnementer hos 3 – eksempelvis kan Nokia 8 købes hos 3 med et Fri Tale 10GB 3LikeHome abonnement for 200 kr. pr. måned i 30 mdr. for telefonen og 150 kr. pr. måned for abonnement med seks måneders binding, hvilket svarer til en minimumspris på 4.600 kr.

Her kan du se den nye Nokia 8 og forudbestille et eksemplar: https://www.3.dk/mobiler-tablets/mobiler/nokia/8

Find din nærmeste 3Butik her:

Tekniske specifikationer

Model Nokia 8
Platform Android™ Nougat 7.1.1
Skærm 5.3” Full HD
Processor Qualcomm Snapdragon 835
Hukommelse 64GB – Micro SD kort op til 256 GB
RAM 4GB
Netværk 4G
Hovedkamera 13MP
Frontkamera 13 MP
Fingeraftrykslæser Ja - Front
Størrelse 151.5 mm x 73.7 mm x 7.9 mm
Hybrid sim Vælg mellem ekstra simkort eller SD hukommelseskort
Vægt 160 gram
Batteri 3.090 mAh
Hurtig opladning? Ja
Ladestik USB-C
Simkort Nano

For yderligere information:

Kontakt: Lotus Ankjær Hedebroe, PR & Communications, 3 Danmark, e-mail: Lotus.hedebroe@3.dk, mobil: 31 200 848.

Du kan altid kontakte den vagthavende kommunikationskonsulent i 3’s kommunikationsafdeling på mobil 31 200 848.

• nokia