Eksklusivt samarbejde: OnePlus kommer til 3

Fra den 21. marts kan 3 som den første danske forhandler nogensinde tilbyde en smartphone fra OnePlus. Det sker i kraft af, at teleselskabet netop er indgået i et eksklusivt samarbejde med den populære smartphoneproducent. Samarbejdet betyder, at OnePlus 3T kommer eksklusivt til salg hos 3 – herunder i alle 30 3Butikker. 3 vurderer, at OnePlus 3T sandsynligvis er den bedste smartphone i verden i øjeblikket.

Siden den eksklusive smartphone OnePlus 3T blev lanceret i slutningen af november har de internationale gadget-medier været ovenud begejstrede. Nu bliver OnePlus 3T tilgængelig for et helt nyt publikum, idet 3 bliver den første danske forhandler, som kan præsentere en smartphone fra OnePlus. OnePlus 3T kommer eksklusivt til salg hos 3 fra den 21. marts, hvor kunderne kan opleve den med egne øjne i 3’s 30 butikker. Derudover kan 3’s kunder glæde sig over, at 3 også fremover vil være OnePlus’ eksklusive partner i Danmark.

OnePlus startede i 2013 med en simpel idé: At skabe en bedre smartphone, og en bedre måde at gøre tingene på. Virksomheden er siden blevet kendt for at producere smartphones af høj kvalitet, som primært kunne købes online. På den baggrund har OnePlus opbygget en stærk fanskare rundt om i verden. I første omgang var telefonerne kun tilgængelige for nogle få udvalgte gennem et ’invitation-only-system’ direkte fra OnePlus. Således bliver det seneste skud på stammen, OnePlus 3T, den første model, der kommer til salg hos en dansk forhandler.

Nyeste og bedste specifikationer
OnePlus 3T er udviklet sammen med tech-entusiaster samt en række brugere. Denne smartphone er tro mod virksomhedens ’Never Settle' mantra og kommer med Dash Charge, en Qualcomm® SnapdragonTM 821 processor og længere batterilevetid samtidig med en raffineret Android oplevelse.

"Vi er meget begejstrede for dette eksklusive partnerskab med OnePlus. Mange af vores kunder er teknisk interesserede og opsat på at have de nyeste og bedste specifikationer. Vi har allerede registreret mere end 3.000 OnePlus smartphones i vores netværk, og det siger sådan set det hele. Vi ser virkelig frem til at vise OnePlus 3T i vores butikker. Det er sandsynligvis den bedste smartphone i verden i øjeblikket," siger David Elsass, direktør for privatmarkedet hos 3.

"Vi er meget glade for at kunne sælge OnePlus 3T i en ny kanal via vores partnerskab med 3 i Danmark," siger Juha Rytkönen, som er Head of Business Development hos OnePlus. "Vi har valgt 3 som vores eksklusive partner i Danmark, fordi vi deler den samme vision om at tilbyde de bedste produkter til forbrugerne og konstant forsøger at ruske op i markedet."

OnePlus 3T vil være tilgængelig med en række abonnementer hos 3 – eksempelvis kan udgaven med 64 GB købes hos 3 med et Fri Tale 20 GB-abonnement med 3Deling og 3LikeHome for 99 kr. pr. måned i 30 måneder for telefonen og 200, - pr. måned for abonnementet med 6 måneders binding, hvilket svarer til en minimumspris på 4.270 kr. inkl. oprettelsesgebyr.

OnePlus 3T kommer til salg i farven Gunmetal den 21. marts i 3Butikkerne, hos 3’s kundeservice og online på www.3.dk/oneplus-3t

Specifikationer

Model OnePlus 3T
Platform OxygenOS baseret på Android™ Nougat