​OnePlus 5T kan købes nu i pre-sale hos 3

OnePlus-fans kan allerede nu forudbestille den nye OnePlus 5T hos teleselskabet 3. Det nyeste skud på OnePlus-stammen er netop blevet præsenteret ved en live-streamet keynote fra New York. Her blev det afsløret, hvilke nye features smartphonen er blevet udstyret med.

Ansigtsgenkendelse der låser telefonen op på under 0,2 sekunder. Skærm der glider helt ud til kanten. En hel dags strøm på en halv time. Det er bare nogle af de features, den nye OnePlus 5T er udstyret med. Og fra klokken 18.00 her til aften er det muligt for alle interesserede at forudbestille et eksemplar på 3.dk, hos 3’s kundeservice og i 3’s butikker.

”Vi har store forventninger til det nye flagskib fra OnePlus. Hvordan kan vi andet efter at have set OnePlus ramme top 5 over mest solgte telefoner måned efter måned. Den nye 5T kommer i helt nyt design og med nogle af de nyeste teknologiske features som ansigtsgenkendelse. Det vil helt sikkert tiltrække OnePlus fans, first-movers og generelt bare Android brugere med sans for værdi-for-pengene”, siger David Elsass, direktør for privatmarkedet hos 3.

Den 21. november starter salget af den eftertragtede smartphone, og man kan i alle 3’s butikker se de mange nye features og prøve den nye telefon. Samme dag vil der i 3Butikken i Fields fra kl. 15.00 være et eksklusivt pop-up-event med lækre goodiebags fra OnePlus til de hurtigste købere.

Få det hele med OnePlus 5T
Under sloganet ’Never Settle’ ruller OnePlus den nye 5T model ud i helt nyt design med Full Optic AMOLED skærm i 18:9 skærm, som går helt ud til kanten. For at få plads til den nye store skærm er fingeraftrykslæseren rykket om bag på telefonen og placeret, så den passer perfekt med grebet om telefonen.

Som noget helt nyt kommer OnePlus 5T med ansigtsgenkendelse, som på under 0,2 sekunder låser telefonen op. Den bruger over 100 punkter i ansigtet for at låse telefonen op og er en af de hurtigste og sikreste metoder på markedet. Derudover kommer telefonen med Dash Charge, som på en halv time giver strøm til en dags brug, dual kamera, op til 8GB RAM og 128 GB hukommelse samt Snapdragon 835 processor.

Priseksempel:
OnePlus 5T med 6GB RAM+64GB kan købes hos 3 med et Fri tale 10GB-abonnement med 3Deling og 3LikeHome for 118 kr./md. i 30 mdr. for telefonen og 150 kr./md. for abonnementet med 6 måneders bindingsperiode, hvilket svarer til en mindstepris på 4.540 kr. inkl. oprettelse.
Kontantpris uden abonnement: 3.799 kr.

OnePlus 5T med 8GB RAM+128GB kan købes hos 3 med et Fri tale 10GB-abonnement med 3Deling og 3LikeHome for 134 kr./md. i 30 mdr. for telefonen og 150 kr./md. for abonnementet med seks måneders bindingsperiode, hvilket svarer til en mindstepris på 5.020 kr. inkl. oprettelse.
Kontantpris uden abonnement: 4.299 kr.

Se OnePlus 5T og køb den her:https://www.3.dk/mobiler-tablets/mobiler/oneplus/oneplus-5t

Find din nærmeste 3Butik her: https://www.3.dk/om3/find-butik/

FAKTA:

Den nye OnePlus 5T kan forudbestilles den 16. november fra kl. 18.00 på 3.dk, hos 3’s kundeservice og i 3’s butikker. Den 21. november lanceres telefonen i 3’s butikker, og det fejres med en pop-up shop i 3Butikken i Field’s. Her vil der være et begrænset antal OnePlus 5T til salg samt en medfølgende eksklusiv goodiebag fra OnePlus fyldt med lækkerier. Pop-eventen starter kl.15.00.

Model OnePlus 5T
Platform OxygenOS baseret på Android™ Nougat 7.1.1
Skærm 6.01” AMOLED Skærm
Processor Qualcomm Snapdragon 835 Octa-core op til 2.45 GHz