HISTORY højdepunkter, februar 2019

HISTORY højdepunkter, februar 2019

Knight Fight

Onsdage fra 27. februar kl. 22.00

I umindelige tider har riddere tjent som de ultimative krigere, der herskede over slagmarker, fordi de besad evner, mod og råstyrke til at udkæmpe slag i en 30 kg tung brynje. De dominerede kulturlandskabet fra det 13.-17. århundrede og fascinerer fortsat mænd overalt, som drømmer om at slippe væk fra den moderne verden for at teste deres værd i tæt kamp. Nu har de chancen for det ... da medlemmer af Armored Combat League kæmper mod hinanden i ridderkampe. I hvert afsnit, der er delvis show (hver enkelt ridder fremstiller tidsspecifik brynje og våben til de separate afsnit), delvis kampstrategi og delvis kaos, deltager seks kombattanter, som konkurrerer med specialfremstillede våben og brynjer i en række kampudfordringer for at se, hvem der har modet, evnerne og dygtigheden til at vinde den ultimative KNIGHT FIGHT.

A+E Networks®
A+E Networks, LLC. er et prisbelønnet globalt medieselskab, som tilbyder et varieret udvalg af medier fra tv-kanaler og websites til videoer/DVD, spil og undervisningsmaterialer. A+E Networks omfatter A&E®, Lifetime®, HISTORY®, LMN®, FYI™, H2™, A+E Studios™, HISTORY en Español™, Crime + Investigation™, Military HISTORY™, Lifetime Real Women®, A&E IndieFilms®, A+E Networks International®, A+E Networks Digital® og A+E Networks Consumer Products™. A+E Networks’ kanaler og programmer når ud til flere end 335 millioner husstande i over 200 lande verden over. A+E Networks, LLC. er et joint venture mellem Disney-ABC Television Group og Hearst Corporation.

A+E Networks® UK
A+E Networks UK, et joint venture mellem A+E Networks® og Sky, er et programselskab med en portefølje af banebrydende faktuelle underholdningskanaler af høj kvalitet, som inkluderer HISTORY®, Lifetime®, Crime + Investigation®, H2® og den nye free-to-air-kanal BLAZE®. A+E Networks UK blev lanceret i november 1995, og selskabets 20 kanaler når ud til 60 millioner hjem i næsten 100 lande på tværs af Storbritannien, Skandinavien, Benelux, Øst- og Mellemeuropa, Afrika og Mellemøsten. Selskabet har kontorer i London, Warszawa, København, Amsterdam og Johannesburg.

A+E Networks UK er et programselskab med en portefølje af banebrydende faktuelle underholdningskanaler af høj kvalitet, som i Norden omfatter The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 og HISTORY2 HD. Kanalerne sender døgnet rundt, og alle programmer har danske undertekster. Selskabet, som er et joint-venture mellem amerikanske A+E Networks og britiske Sky, har kanaler i næsten 100 lande på tværs af Storbritannien, Skandinavien, Benelux, Øst- og Mellemeuropa, Afrika og Mellemøsten.