Gå til indhold
U6 er den anden model fra Aiways. Den kommer til Danmark i løbet af foråret 2023.

Aiways åbner for bestillinger af U6

Elbilproducenten Aiways har netop åbnet for forudbestillinger af Aiways U6, der er den anden bil fra den kinesiske fabrik, der udelukkende producerer elbiler. Nyheden kommer til Europa til foråret, men kan forudbestilles allerede nu fra aiways.dk mod et reservationsgebyr på 5000 kr. Reservationen sikrer, at man kommer forrest i køen til en U6. Aiways U6 er en fem personers sportscoupé med en WLTP-rækkevidde på 405 kilometer, en accelerationstid fra 0-100 km/t på 6,9 sekunder, et stort hi-fi musikanlæg fra tyske Magnat med ni højttalere og subwoofer og en omfattende liste af sikkerhedsudstyr som standard blandt andet centerairbag mellem de to forsæder, blindvinkelalarm og 360 graders kamera. Aiways U6 koster 379.990 kr.

Kategorier

Aiways Danmark står for import og salg af elbiler fra Aiways på det danske marked. Bilerne sælges online fra siden www.aiways.dk. De kan ses og prøvekøres hos Aiways partnere, der dækker det meste af Danmark. Læs mere på www.aiways.dk

Erik Morsing

Pressekontakt PR og produktchef Pressekontakt +45 81 88 25 81

Velkommen til Aiways Danmark

Aiways Danmark er en del af Andersen Motors, der står bag importen af elbiler fra Aiways på det danske marked. Den første elbil fra Aiways introduceres i Danmark i april 2021.

Aiways Danmark
Unionsvej 15