Bloggerprofiler styrker content hub

Linn Grubbström, der siden 2011 har stået bag den succesrige blog Frk. Kræsen, og Line Holt Nielsen, der siden 2015 har haft bloggen Mad til Mor, er pr. 1. august tiltrådt som madskribenter hos Aller Media.

Aller Media har pr. 1. august hentet Linn Grubbström, 31, og Line Holt Nielsen, 35, der begge indtil nu har stået bag egne succesrige madblogs. I Aller Media bliver de to bloggerprofiler en vigtig del af fagredaktionen Aller Mad, der som content hub producerer og leverer indhold om mad på tværs af mediehusets brands på både tryk, video, SoMe og andre digitale formater.

- Jeg er enormt glad for at få Linn og Line ombord på vores fagredaktion. De vil uden tvivl bidrage til vores stærke profil for Aller Mad, hvor vi med skræddersyede madplaner, fantastisk videoindhold, stor retention blandt brugere og over 4000 unikke opskrifter – og flere på vej – har skabt unikt madunivers, som har godt fat i læsere, brugere og samarbejdspartnere, siger Iben Rouw, chefredaktør på Aller Mad.

Aller Mad har, ud over et højt fagligt niveau, også en opbygning, der er målrettet til at sikre et optimalt samarbejde og udbytte for annoncører og mediebureauer, med one-point-of-contact og flere muligheder for kampagner og effektiv eksponering på tværs af brands, formater og målgrupper.

- I Aller Media har vi gennem de seneste år skabt stærke fagredaktioner, der på tværs af brands har højnet vores faglighed inden for de specifikke fagområder og gjort os langt mere attraktive for samarbejdspartnere, siger Iben Rouw og fortsætter:

- Fagredaktionerne har ikke kun løftet vores redaktionelle styrke. Gennem ét kontaktpunkt giver vi annoncører og mediebureauer adgang til at opbygge, planlægge og kommunikere værdier, budskaber og kampagner effektivt på tværs af brands og vores mange formater, siger Iben Rouw og understreger vigtigheden i balancen mellem redaktionelt og kommercielt indhold, der giver værdi for både læser og annoncør:

- Det er vigtigt for os, at vi tilbyder et stærkt produkt til vores læsere, men også til annoncører og mediebureauerne. Og her giver vores content hub mediebureauerne unikke løsninger, der gnidningsfrit og flydende går på tværs af brands og medier med relevans til de rigtige målgrupper, og som derved giver læserne værdifuldt kommercielt indhold, slutter hun.

Aller Mad leverer indhold til SPIS BEDRE, spisbedre.dk, femina, Mad & Bolig Gourmet, SØNDAG, Ude og Hjemme og Familie Journal.

Linn Grubbström og Line Holt Nielsen leverer ikke længere indhold til deres blogs, men deres følgere vil fremover kunne læse deres gode opskrifter og indhold i Aller Medias madunivers.

• mad & bolig gourmet
  • søndag
  • ude og hjemme
  • bloggerprofiler
  • frk. kræsen
  • linn grubbström
  • mad til mor
  • madblogs
  • aller mad
  • fagredaktion
  • content hub
  • iben rouw
  • madunivers
  • ét kontaktpunkt
  • one-point-of-contact
  • spis bedre
  • spisbedre.dk
  • mad & bolig
  • familie journal

Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,2 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer.