​Nye salgsledere i Aller Media Business

Charlotte Juhl og Michael List Jessen er pr. 1. oktober tiltrådt som Head of Sales i Aller Media Business. Charlotte Juhl bliver Head of Sales for Aller Medias magasiner og femina, mens Michael List Jessen bliver Head of Sales for Aller Medias ugeblade, Aller TV-Desk og DG Media. Begge er rekrutteret internt.

Charlotte Juhl ny Head of Sales for magasiner og femina

Charlotte Juhl, 52, er pr. 1. oktober tiltrådt som ny Head of Sales i Aller Media Business. Charlotte er uddannet i international marketing ved Den Danske Eksportskole – og hun kommer fra en stilling som Client Director på ELLE, hvor hun har været siden 2008. Samlet set har Charlotte været i Aller siden 2003.

Michael List Jessen ny Head of Sales for ugeblade, Aller TV-Desk og DG Media

Den 1. oktober tiltrådte Michael List Jessen, 53, stillingen som Head of Sales i Aller Media Business. Michael er uddannet på Handelshøjskolen – og kommer med en baggrund som Sales Director hos DG Media, hvor han har været i 18 år.

Charlotte Juhl og Michael List Jessen skal bidrage til at styrke samarbejde og synergi mellem salgsenheder på tværs af alle kundetyper, medier og platforme – samt styrke videreudviklingen af vores B2B- og B2C-område, der skal sikre endnu bedre produkter og flere muligheder for samarbejdspartnere og annoncører.

• Arbejdsliv

• b2b
  • b2c
  • magasiner
  • head of sales
  • amb
  • femina
  • ugeblade
  • dg media
  • salg & marked
  • aller media business
  • aller tv-desk
  • charlotte juhl
  • michael list jessen
  • salgsledere

Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,1 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og mere end 2,5 millioner bruger et af vores digitale universer.