Få efterårets catwalk-look – ARTISTRY™ lancerer efterårets Luxe Metallics-makeupkollektion

Efterårets/vinterens skønhedslook handler om blændende elektriske eyelinere, glitrende øjenskygge og ekstra kontur. Inspireret af de mest hotte skønhedslooks på catwalks fra Paris til New York er ARTISTRYs supertrendy efterårs-/vinterkollektion med metalliske øjne og farvemættet pudder det helt rigtige til de nye trends i sæsonen. Med ARTISTRYs kvalitetsprodukter er der ingen undskyldning for ikke at være med på efteråret/vinterens trends for 2016.

Skab dramatiske og fortryllende øjne med ARTISTRYs Luxe Metallic Eye Shadow Trio, der indeholder tre farver: platinum, emerald og amethyst. Øjenskyggens glatte konsistens sikrer nem påføring og gør det muligt at tone farverne perfekt ud. Den kan lægges som et let hverdagslook eller bygges op i flere lag, så der opnås et farvemættet og glitrende aftenlook.

Grafiske øjne var dominerede på catwalken for efterår/vinter 2016. Få sæsonens nye look med den uimodståelige ARTISTRY Signature Colour Purple Luxe longwearing liquid eyeliner.

Den lilla eyeliner glider let hen over huden og gør det nemt at understrege, forme og definere dine øjne, så du opnår mange forskellige looks. Intense og kraftige, grålilla farvepigmenter giver en elektrisk finish med et strejf af glans. Den flydende eyeliner, der ikke pletter, tørrer hurtigt, gnides ikke ud og er vandfast.

Ekstra kontur var en af de store trends på catwalken i denne sæson. Det tredje produkt er 3D Face Powder. Denne puddercompact har seks fortryllende efterårsfarver med blød glans og douce nuancer. De pink og guld nuancer ser flot ud til alle hudfarver og supplerer efterårets/vinterens catwalklook perfekt. Pudderet lægger sig let på huden og føles derfor ikke tungt.

ARTISTRY Luxe Metallic Eye Shadow Trio, vejl. udsalgspris: 371 DKK
ARTISTRY Signature Colour Purple Luxe longwearing liquid eyeliner, vejl. udsalgspris: 254 DKK
ARTISTRY 3D Face Powder, vejl. udsalgspris: 224 DKK

• amway
  • artistry
  • makeup
  • fall collection
  • skønhed

Amway er en af de førende virksomheder inden for direkte salg på verdensplan. Amway, der blev grundlagt i 1959 i Ada, USA, driver virksomhed i mere end 100 lande og områder og havde en indtjening på USD 9,5 milliarder i 2015.

Amway har haft succes med at drive virksomhed i Europa siden 1973 og er i øjeblikket aktiv i 29 europæiske lande. Virksomheden beskæftiger mere end 1.200 medarbejdere i Europa. Amway Danmark er en del af Amway Scandinavia og har været aktiv på markedet siden 1. juli 1999. Det skandinaviske hovedkontor ligger i Danmark i Taastrup på adressen Carl Gustavsgade 3, 2630 Taastrup.

Amways produkter distribueres via mere end tre millioner selvstændige Amway-forretningsindehavere på verdensplan, hvoraf 250.000 er placeret i Europa.