God kvalitet fornægter sig ikke!

God kvalitet fornægter sig ikke!

Da vores kunde valgte at renovere 2 store DN400 skydeventiler med næsten 100 år på bagen, så skulle der selvfølgelig også de rigtige aktuatorer til. Med Armatec´s specialfremstillede mellemflange foregik montagen af vores aktuatorer fra Bernard perfekt. Ventilerne er placeret i en brønd i et Atex-område med masser af fugt og nedfald, så vi valgte den sublime STX-aktuator med special coating og special syet presenning. Her er det vores montør, Keld Petersen, som sørger for opmåling og billedmateriale.

Johnny Heidler

Produktchef / Product Manager Automation + 45 46 96 00 79

Armatec markedsfører, sælger og udvikler produkter, løsninger og serviceydelser indenfor Energi & Proces i Norden.

Armatec Danmark, der er ISO 9001-certificeret, har forsynet dansk industri-, miljø- og energianlæg med ventiler, aktuatorer og systemløsninger i over 50 år. Desuden har vi i mere end 30 år forsynet dansk byggeindustri med komponenter og systemløsninger til fjernvarmeinstallationer i hele landet. Nu har vi også et stort program af pumpeløsninger til industrianlæg.

Armatec A/S
Mjølnersvej 4-8