Ny kollektion af covers til Samsung Galaxy S5

Italienske PURO er nu klar med en bred kollektion af lækre designercovers til den helt nye Samsung Galaxy S5.

PURO Silicon Case — et blødt og ultra fleksibelt beskyttelsescover af tynd silikone, som klæber sig tæt til telefonens sider og bagside med perfekt pasform. Du har fuld adgang til den store touch-skærm, og der er naturligvis hul til kamera, mikrofon, lade- og hovedtelefonstik. PURO Silicon Case fås i sort eller transparent silikone.

PURO Clear Case — det mest solgte PURO-cover fås naturligvis også til Samsung Galaxy S5. Med kombinationen af transparent plastik på bagsiden og støbt, blød silikone på kanterne opnås den ultimative beskyttelse af telefonen samtidig med, at det slanke design bevares. Naturligvis med adgang til kamera, mikrofon, lade- og hovedtelefonstik. Clear Case fås i farverne sort, blå, pink og hvid.

PURO Eco-Leather Cover — et eksklusivt flip-cover udført i naturlæder med unikt Saffiano-mønster. Dette cover skiller sig ud ved at have plads til tre kreditkort i indersiden af frontklappen. Fås i sort eller hvid og med eller uden transparent bagside.

PURO Bi-Color Wallet Case — raffineret flip-cover skabt i naturlæder og udført i et slankt og elegant design, som matcher Samsung Galaxy S5. Også her har du plads til tre kreditkort på indersiden af frontklappen, og ganske som navnet antyder fås dette cover i forskellige farvekombinationer — sort/rød, sort/grøn, blå/blå, pink/rød og hvid/blå.

PURO Slim Essential Eco-Leather Case — stilfuld case i tykt naturlæder, som beskytter din Samsung Galaxy S5 effektivt mod knubs og stød. Forsynet med en magnet, som automatisk slukker skærmen, når du stikker telefonen ned i casen — og udstyet med en slip, som gør det nemt at hive den op igen! Fås i farverne sort og hvid, og begge med et skinnende PURO-logo i sølv.

PURO Anti Shock Cover — Ultrasimpelt, men også ultrabeskyttende cover til Samsung Galaxy S5. Enkelt design, perfekt pasform og skabt i hård plast med blød overflade, som sikrer telefonen med hverdagens strabadser. Fås i flere forskellige smarte farver.

OM PURO

Høj kvalitet og gennemført design er kodeordene for PURO, som siden 2007 har udviklet sig til en af de førende brands indenfor tilbehør til smartphones, notebooks og tablets. PURO er primært kendt for sine kollektioner af covers, sleeves og tasker til alle de populære mærker, men sortimentet spænder også over høretelefoner, headsets og opladere. Fælles for alle produkter er, at de er skabt til den kræsne forbruger, og PURO anvender i videst mulig udstrækning miljøvenlige og genanvendelige materialer i produktionen. PURO ejes af det italienske designhus 1Idea Italia og har hovedkontor i Modena. I de nordiske lande distribueres og markedsføres PURO af Aurora Group.

• accesories
  • samsung
  • tilbehør
  • smartphone
  • aurora group
  • cover
  • s5
  • puro
  • puro italian style
  • anti shock
  • slim essential eco-leather
  • bi-color wallet
  • eco-leather
  • clear
  • silicon

Aurora Group markedsfører og distribuerer en række kendte og attraktive mærker inden for tilbehør til forbrugerelektronik i Norden med vægt på kategorier som audio/video, hjemmeelektronik, mobiltelefoni og hvidevarer.

Richo A. Jacobsen Kohl

Pressekontakt Nordic PR & Marketing Manager Nordic Marketing and Public Relations +4553745800