Hjælpen er altid lige i nærheden, for der følger et helt års vejhjælp med, når man får serviceret sin bil efter forskrifterne hos AutoMester E+

Nu kan man få et års vejhjælp med, når man har bilen til service

Hos Danmarks største værkstedskæde AutoMester, udviklede man i 2019 et nyt koncept i kæden – AutoMester E+. Der er nu over 100 af kædens værksteder med i E+ konceptet, som er en storstilet investering i grønne tiltag og bekvemmelighed for forbrugerne.

E+ konceptet har fokus på el- og hybridbiler og i takt med at markedet for disse biler stiger, investeres i et landsdækkende net af el-ladestandere samt el- og hybrid lånebiler hos alle AutoMester E+ værksteder.

Men konceptet rummer mere end det. Blandt andet skal online booking samt service- og reparationsaftaler gøre værkstedsbesøg nemmere for kunderne. Bedre vejledning i miljøvenlig kørsel skal være med til at reducere udledningen af CO2 fra den eksisterende danske bilpark og sørge for, at danskerne kan køre bæredygtigt ind i fremtiden.

For at trække C02 regnskabet endnu mere i den rigtige retning, har værkstedskæden indgået et samarbejde med Landsorganisationen Plant et Træ, hvor man i samarbejde planter et træ for hvert serviceeftersyn, der bliver booket online og udført på et AutoMester E+ værksted.

Som et helt nyt tiltag følger et års vejhjælp i hele Danmark med, hver gang man får foretaget et serviceeftersyn efter fabrikkens forskrifter på et AutoMester E+ værksted. Vejhjælpen tilbydes i samarbejde med Viking og dækker alt lige fra starthjælp, lapning af et punkteret dæk til bugsering. Så uanset hvor man befinder sig i Danmark, er hjælpen altid nær, hvis bilen bryder sammen. Og som sidegevinst kan man jo spare sit vejhjælpsabonnement, hvis man allerede har tegnet et sådan andetsteds.

AutoMester blev grundlagt i 1993 og har fulgt med udviklingen i autobranchen lige siden. AutoMester er Danmarks største værkstedskæde med over 400 mærkeuafhængige værksteder i hele landet, der beskæftiger mere end 1.100 dedikerede mekanikere på landsplan og servicerer til sammen over 300.000 kunder.

AutoMester vandt titlerne "Årets Værkstedskæde" og "Årets Tiltag" ved Auto Awards 2019.

AutoMester Danmark ApS er et datterselskab af FTZ Autodele og Værktøj A/S – og har 9 medarbejdere på hovedkontoret i Odense.