Anders Rytter Sæderup foran Sæderup Auto, der nu er en del af landets største værkstedskæ

Sæderup Auto bliver AutoMester for at nå nye højder

Fra den 1. september blev det lokale værksted i Gudme, Sæderup Auto, en del af landets største værkstedskæde. Ændringen betyder blandt andet, at værkstedet nu kan tilbyde kunderne en lang række fordele gennem kædens fordelsklub. Ifølge værkstedsindehaver Anders Rytter Sæderup er det en ændring, der vil tage værkstedet til nye højder, til gavn for både værksted og kunder

I 17 år har Anders Rytter Sæderup drevet Sæderup Auto i den sydfynske by, Gudme. Den 55-årige mekaniker har fra den spæde start sat stor pris på sin daglige gang på værkstedet, der kombinerer to af hans største glæder: kundekontakt og mekanik. Det betyder dog ikke, at forandring ikke kan gavne. Sæderup Auto er blevet en del af værkstedskæden AutoMester for at tage værkstedet til nye højder.

“Ved at være en del af AutoMester kan vi tilbyde kunderne flere fordele gennem kædens fordelsklub. Det indebærer blandt andet, at kunderne kan opspare bonuspoint og opnå bedre rabatter på alt fra tøj til forlystelser rundt om i Danmark,” fortæller han og fortsætter:

“Desuden kan vi også nå bredere ud til en større kundekreds ved hjælp af AutoMesters lokale og nationale markedsføring. Det betyder noget for potentielle kunder, når de genkender navnet og finder tryghed i det,” forklarer værkstedsindehaver Anders Rytter Sæderup, der har mere end 30 års erfaring som mekaniker.

Samme værksted, mere ballast

Den 1. september 2023 blev Sæderup Auto del af AutoMester-kæden, der består af knap 400 værksteder med omkring 1100 dedikerede mekanikere. Sæderup Auto består i dag udover Anders selv, af to dedikerede svende, der arbejder på værkstedet. Derfor glæder indehaveren sig over at kunne tilbyde sine medarbejdere et endnu større og nyt sparringsnetværk.

Annonceringen af nyheden på de sociale medier har allerede modtaget god feedback og masser af likes fra kunderne. Det er en lettelse for Anders Rytter Sæderup, der sætter stor pris på sine trofaste stamkunder. Derfor er det også vigtigt for ham at forsikre stamkunderne om, at Sæderup Auto fastholder den gode service, som de kender og vender tilbage for gang på gang:

“Vi er jo stadig de samme folk, der har arbejdet her hele tiden. Derfor fortsætter vi selvfølgelig også med at yde en høj service, tage godt imod både nuværende og nye kunder og imødekomme deres behov, som vi hele tiden har gjort.”