Hos Gendan køber vi alt dit skillemetal

Bliv rigere på dit affald - Gendan

Jeg tror de fleste kender køreturen frem og tilbage mellem lossepladsen for at få fjernet sit større affald. Det er dog ikke altid den mest fornuftige idé at svinge forbi lossepladsen, da man kan gå glip af en del penge.

Skrothandleren er din ven

Hos Gendan giver vi dagligt kunder penge for deres affald. Vi køber nemlig alt jern- og metalaffald, som du måske alligevel havde planer om at smide ud på lossepladsen. Det er ikke en dum idé at undersøge sit affald før man smider det ud og se om der ikke er større mængder metal blandt resten af byggeaffaldet. Du kan hurtigt blive 200 – 600kr rigere på relativt lidt metalaffald.

Hvad er metalaffald?

Hos Gendan køber vi næsten alle former for metalaffald – bare ikke biler.

Vi køber:

• Jern
  • Kobber
  • Messing
  • Aluminium
  • Zink
  • Rustfri stål
  • Ledninger/kabler
  • Bly
  • Akkumulatorer/bilbatterier
  • Elmotorer
  • Hårdmetaller
  • HSS
  • Skillemetal

Som du kan se, er vi ikke kræsne når det kommer til dit metalaffald. Vi er faktisk så sultne efter det, at vi tilbyder markedets højeste dagspriser. Det vil sige at du altid ville kunne komme forbi med dit metalaffald og regne med at få en pris, som er opdateret efter dagens metalpriser.

Sådan gør du

Når du har fået samlet dit metalaffald sammen i en trailer, eller bare din bil, så sætter du blot kursen mod Gendan på Smedevænget 6, 4700 Næstved. Når du ankommer, så kører du blot frem på vores brovægt.

Du kommer derefter ind på vores kontor, hvor vi indvejer dit skrot og guider dig igennem aflæsningen. Det er vigtigt for os at servicen er høj og at vi er transparente omkring vores priser og din udbetaling. Når du har fået læsset dine materialer af, så kører du blot tilbage på brovægten igen. Dette gøres, så vi kan se hvad bilen vejer med og uden metallerne.

Så kan du komme ind på kontoret igen med et kørekort, eller andet billede ID. Vi opretter dig så som kunde og du modtager så de aftalte penge. Er det et mindre beløb, så gør vi det kontant. Ved større beløb udbetales det på MobilePay eller bankoverførelse.

Hvis du har spørgsmål til hvordan vi hos Gendan kan hjælpe dig med at tjene penge på dit metalaffald, så skriv til os på info@gendan.dk eller ring på +45 55 70 01 78

Regions