Kan billigt golfudstyr og høj kvalitet gå hånd-i-hånd?

Kan billigt golfudstyr og høj kvalitet gå hånd-i-hånd?

Tiden er inde til golf
Sommeren er ved at få sit tag i Danmark, hvilket for mange betyder et glædeligt gensyn med golfbanen. Dette betyder samtidig højsæson for de mange webshops som sælger golfudstyr til de danske spillere. Der er kamp om kunderne, når der golfboldene er løbet op og golfhandskerne fra sidste sæson ikke er slidt op.

Efterspørgslen på golfudstyr stiger
I mændgen af webshops, har det danskregistrerede golfmærke, SJOOT valgt at gå sine egne veje. Her vil man gøre op mod billige golfbolde og lavpris handsker, hvor kvaliteten ofte hænger sammen med prisen. Hos SJOOT har man gået efter at knække en kode som ofte synes urealistisk: At tilbyde golfudstyr til billige priser, som samtidig opfylder selv de strengeste kvalitetskrav, hvormed man ikke går på kompromis med materialer eller performance.
Som de fleste ved, hænder pris og kvalitet ofte sammen. Så hvordan kan det lade sig gøre at lave kvalitets golfudstyr til lavpris, som er godkendt af både det Amerikanske Golfforbund og R&A i Skotland - og dermed må anvendes til PGA og Europa turneringerne?

Golfbolde og golfhandsker
Ejer og drifter af Sjoot.dk, Allan Johansen, har knækket koden ved at gå direkte til nogle af de bedste boldproducenter i verden, med beliggenhed i Taiwan. Sammen med de håndplukkede producenter udføres der løbende kvalitetskontrol, hvilket betyder at SJOOT bl.a. kan tilbyde slidstærke golfhandsker med høj komfort, samt flerlags bolde som flyver godt - og tillader spin.
Dermed er SJOOTs golfudstyr anvendelige for alle, uanset niveau, som ønsker ordentligt udstyr når de spiller golf - men uden at tømme lommerne, når der (igen) skal købes nye golfbolde eller golfhandsken er slidt op. Det er value-for-money. Se selv mere på Sjoot.dk

Regions

ErhvervsHjemmesider.dk er et full service webbureau, der hjælper de mindre erhvervsdrivende med at få online success. Dette gør vi ved at skabe moderne og responsive hjemmesider samt webshops og markedsføring.