Få autentisk oplevelse på indisk restaurant i Hovedstaden

Få autentisk oplevelse på indisk restaurant i Hovedstaden

Oplever du også, at nogle eksotiske restauranter holder igen med krydderierne og aromaerne for at passe bedre til de danske smagsløg?

Dette er langt fra ideelt for alle, der har lyst til at opleve lokalt mad fra forskellige steder i verden med alle de autentiske smage – ikke den udvandede version.

Du kan især støde på dette problem på indiske restauranter, der gerne vil skåne danskere for den ellers krydrede og stærke mad. Men hos Restaurant India finder du en indisk restaurant i Hovedstaden, der ikke tager sig disse forbehold. De holder sig tro til den autentiske smag – også selv om den er krydret og stærk.

Samme indiske restaurant – flere lokationer i Hovedstaden

Restaurant India har oplevet succes med deres koncept om at genintroducere det traditionelle og autentiske nordindiske køkken i Hovedstaden. De har nemlig udvidet deres restaurant, så de både findes på Frederiksberg, Vanløse og Østerbro.

De fortsætter med at bringe den originale smagsoplevelse fra de travle gader i Punjab og Delhi til Hovedstaden i Danmark og fejrer madkulturen med alle deres kunder.

Spis på restaurant eller bestil hjem

Hvis du har lyst til at få en smagsoplevelse, er det muligt både at booke bord i én af deres restauranter eller bestille take away hjem til dig selv.

Du kan både booke bord og bestille take away online fra deres hjemmeside. Du kan lede deres menu igennem, vælge hvad du ønsker og tage handling online.

Vælg lige dét du vil have

Hos Restaurant India er der taget hensyn til dig, der enten har madintolerancer, ikke spiser kød eller ikke kan tåle stærk mad.

De serverer blandt andet glutenfrie alternativer og gør det klart, hvilke retter der indeholder nødder. Derudover kan vegetariske alternativer til retter tilvælges og du kan selv bestemme, om din ret skal være mild, medium eller stærk.

Oplev den autentiske version af det nordindiske køkken på indisk restaurant i Hovedstaden eller derhjemme med Restaurant India.

Regions