Selskabsmenuer og mad ud af huset i Aarhus

Selskabsmenuer og mad ud af huset i Aarhus

I Aarhus finder man et personligt og lille køkken. Dette køkken tilbyder mad ud af huset og sunde frokostordninger til virksomheder i alle størrelser. Cateringfirmaet er drevet af et makkerpar, der sammen er gode venner og med en fælles passion indenfor madlavning driver de Spis Godt.

Et personligt og sundt køkken

Hos Spis Godt er det den sunde livsstil, der danner rammerne for deres madlavning. De to madnørder gør nemlig en dyd ud af at sammensætte lækre og mættende menuer, hvor maden er tilberedt med en sundere tilgang. Her sparer de på overflødigt fedt og sukker, men vigtigst af alt, så går de ikke på kompromis med den gode smag. Spis Godt tilbyder mad til arrangementer, højtider og selskaber. For at gøre det nemt og enkelt har de allerede sammensat en lækker selskabsmenu, som altid kan tilpasses præferencer og behov. Selskabsmenuen kommer som en buffet, så det er nemt at gå til og man er sikker på, at der er noget for alles smage.

Mad ud af huset

Som noget nyt har Spis Godt sammensat en tapas menu. Denne menu er perfekt til store og små arrangementer, hvor man kan nyde de mange forskellige og små retter. I en tapas menu, er der mad nok til et helt måltid men ønsker man lidt mere, så er der også mulighed for at tilpasse selve tapas menuen efter behov. Vælger man en tapas menu hos Spis Godt, kan man være sikker på en ting og det er, en sund og smagfuld oplevelse, som er baseret på friske og gode råvarer. Dertil er de danske værdi i højsædet og de to kokke sørger for at alle er mætte.

I dag fungerer Spis Godt i bedste velgående og de to erfarne kokke laver mad til en lang række erhvervsfolk og private rundt omkring i Aarhus og omegn. Spis Godt har haft stor succes med deres madlavning og det er der også en god grund til. Måden de driver et køkken på er nemlig fuld af struktur og kreativitet, hvilket giver spændende og smagfulde menuer, hvor den skarpe struktur sørger for fejlfrie leverancer og tilfredse kunder.