Gå til indhold
OPKØB – Azets har opkøbt Naver Ejendomsadministration i Danmark og styrker således ejendomsadministrationen i Norden

Azets overtager Naver Ejendomsadministration i Danmark

Den internationale outsourcing-, compliance- og rådgivningskoncern Azets har opkøbt Naver Ejendomsadministration i Danmark og styrker dermed sin ejendomsadministration i Norden.

Handlen er Azets' niende opkøb på ni måneder, idet koncernen fortsætter med at realisere sin strategi om vækst gennem opkøb, med en klar plan om at fordoble omsætningen på tværs af alle regioner over de næste fem år.

Erhvervelsen er det seneste i rækken efter de nylige opkøb af Sandisons, Tait Walker, Garbutt & Elliott og Inspire Accountants i Storbritannien, Karabingruppen i Norge, DanAccount og KMD Perspektiv i Danmark samt Isännöinti Rantamäki i Finland, hvor Azets styrker sin position som førende i SMV-segmentet.

Naver Ejendomsadministration har base i Skibby på Hornsherred. Virksomheden beskæftiger syv medarbejdere og samarbejder med knap 50 andelsboligforeninger, ejerforeninger, ejendomsandelsselskaber og gårdlaug samt flere selvstændige udlejnings- og investeringsejendomme.

Azets overtager Naver Ejendomsadministration fra medejerne Dorte Mørk Mortensen og Mogens Mortensen, som har planlagt generationsskiftet, siden de købte grundlæggeren Bente Naver ud i 2017. Opkøbet giver sikkerhed for fremtiden for Naver Ejendomsadministrations kunder og selskabets egenudviklede app, FlatCom, som sikrer effektiv data- og informationsudveksling med kunderne.

Mogens Mortensen udtaler: "Vi har gennem flere år opbygget en virksomhed, hvor medarbejderne er blevet vores familie, og hvor vores kunder er blevet mere end kunder. Så beslutningen om, hvem der skal fortsætte vores livsværk, er en stor en af slagsen. Kemien med Azets var god fra første møde, og vores værdier om professionel kundeservice, nærvær og engagement over for kunderne samt gode arbejdsforhold for medarbejderne passede også godt sammen.Med dette salg giver vi vores medarbejdere mulighed for faglig udvikling i et attraktivt, fagligt miljø sammen med 300 dygtige kolleger."

Alle medarbejdere hos Naver Ejendomsadministration er blevet tilbudt job hos Azets, som har dansk hovedkontor i Herlev og udfører opgaver inden for løn, regnskab og HR for både private og offentlige kunder.

Chris Horne, Azets' Group CEO, udtaler: "Det glæder mig at byde Naver Ejendomsadministration og vores nye kolleger velkommen i koncernen som det seneste strategiske opkøb i vores proaktive M&A-program. Vi ønsker at arbejde sammen med mennesker, der deler vores vision. Hos Naver Ejendomsadministration ser vi mange af de samme værdier omkring talentudvikling og service excellence, og vi vil arbejde hårdt på at fastholde det fremragende ry, Naver Ejendomsadministration har opbygget gennem de seneste 20 år."

June Mejlgaard Jensen, administrerende direktør for Azets Danmark, tilføjer: "Vi forstår, hvordan et godt arbejdsmiljø omsættes direkte til kvalitet og kundeservice. Og vi ved, hvor meget kunderne værdsætter at blive betjent af de samme konsulenter og rådgivere. Netop derfor kan Navers kunder og ansatte forvente business as usual."

Fakta om Azets

Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer altid en personlig oplevelse – både digitalt og til døren.

Azets i Danmark

Kontor i Herlev, Odense og Aarhus

350+ medarbejdere

Azets som koncern

Ejet af den engelske kapitalfond HgCapital

6.500+ medarbejdere

120.000 kunder

505 GBP i omsætning

Til stede i Danmark, Sverige, Norge, Finland, England, Estland, Litauen og Rumænien

Jørgen Bærentzen

Pressekontakt Senior manager Marketing og PR +45 40 17 87 45

Relateret materiale

Med over 7,600 medarbejdere på tværs af vores kontorer, assisterer vi virksomheder og organisationer i alle brancher og størrelser med at udvikle deres virksomhed og realisere det forretningsmæssige potentiale. Uanset om du er en start-up eller en veletableret virksomhed, vil et samarbejde med Azets spare dig for dyrebar tid, så du kan fokusere på det, du er bedst til.

I Danmark er vi 350+ medarbejdere fordelt på kontorer i Herlev, Roskilde, Odense og Aarhus.