Nordiske Azets i nyt, dansk opkøb - udvider med ejendomsadministration

Nordiske Azets i nyt, dansk opkøb - udvider med ejendomsadministration

Azets styrker positionen inden for outsourcing og imødekommer efterspørgslen fra markedet for professionel ejendomsadministration. Det sker med overtagelsen af Odense-baserede Kielberg Ejendomsadministration ApS

Danske virksomheder efterspørger stærke outsourcing partnere, når administrative opgaver inden for økonomi, HR og ejendomsadministration lægges ud af huset. Mange foretrækker samarbejdspartnere med finansiel styrke, og som kan levere bredt.

Det mærker nordiske Azets, der er en af Nordens førende udbydere af regnskab, løn og HR samt systemer til administrative opgaver inden for disse områder. Azets var tidligere en del af Visma, men blev kort før årsskiftet udskilt i en selvstændig koncern med kapitalfonden HgCapital som ny ejer.

Professionel ejendomsadministration

Nu styrkes Azets yderligere, når koncernen med overtagelsen af Kielberg Ejendomsadministration ApS fremover kan levere professionel ejendomsadministration som supplement til deres eksisterende ydelser. Kielberg Ejendomsadministration ApS er baseret i Odense og har hidtil været ejet af et af Odenses førende advokatfirmaer, Kielberg Advokater A/S. Samarbejdet med Kielberg Advokater påtænkes opretholdt.

- Vi ser købet som et naturligt skridt i serviceringen af vores kunder, og det er en del af vores nordiske strategi. Vi får hyppigt forespørgsler på ejendomsadministration, og det er oplagt at udvide med ydelser relateret til de løsninger og ydelser, hvor vi i forvejen er stærke. Kielberg er kendt for service og god kvalitet. Det vil vi fastholde og styrke. Og så har de nogle dygtige medarbejdere, som matcher det, vi står for i Azets, siger adm. direktør i Azets, June Mejlgaard Jensen.

Ny mulighed for vækst

Joachim Wengenroth, der er leder i Kielberg Ejendomsadministration, følger med over til Azets som faglig leder.

- Overtagelsen betyder, at vi får en stærk aktør i ryggen, at vi kan vækste, og at vi bliver yderligere styrket kompetencemæssigt. Det kommer vores kunder til gavn, fordi vi hele tiden kan være på forkant og yde den mest professionelle ejendomsadministration, understreger han.

Kielberg Ejendomsadministration ApS skifter i forbindelse med overtagelsen navn til Azets Ejendomsadministration ApS, og virksomhedens medarbejdere flytter fra Hunderupvej i Odense til Azets’ kontor i Sverigesgade ved Odense Havn.

Læs mere om Azets Ejendomsadministration

Om Azets

Azets blev etableret i 2016 som et resultat af Vismas salg af BPO-divisionen. I mange år har vi leveret services og systemer inden for regnskab, løn og HR til nordiske virksomheder. Med 83 kontorer i Norden har vi opnået en stor viden om lokale love og regler.

I Danmark er vi flere hundrede medarbejdere fordelt på kontorer i Herlev, Odense, Kolding og Aarhus. Vi har i dag +2.800 kunder, som er virksomheder i alle størrelser og brancher.

Ejerskab

Azets er ejet af HgCapital, en engelsk kapitalfond.

Azets er en del af CogitalGroup. CogitalGroup er en koncern med fokus på outsourcing og rådgivning. Den består af Azets i Norden og de to engelske selskaber Blick Rothenberg og Baldwins. Koncernen leverer services og rådgivning inden for outsourcing, regnskab, økonomi, løn og skat til et stort antal europæiske virksomheder.

Jørgen Bærentzen

Pressekontakt Senior manager Marketing og PR +45 40 17 87 45

Relateret materiale

Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer altid en personlig oplevelse – både digitalt og til døren.

Med over 7,600 medarbejdere på tværs af vores kontorer, assisterer vi virksomheder og organisationer i alle brancher og størrelser med at udvikle deres virksomhed og realisere det forretningsmæssige potentiale. Uanset om du er en start-up eller en veletableret virksomhed, vil et samarbejde med Azets spare dig for dyrebar tid, så du kan fokusere på det, du er bedst til.

I Danmark er vi 350+ medarbejdere fordelt på kontorer i Herlev, Roskilde, Odense og Aarhus.